POMOCY

1. Data: 2002-07-17 16:50:46

Temat: POMOCY
Od: Mariola Jarząbek <m...@b...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

musze sie pozbyc 5- 8 kilo a nie mam silnej woli , nie wiem jak sie
zmusic do przestrzegania jakiejs diety, mam zabiegany dzien i nie mam
stalych por posilkow! pomozcie mi jak mam sobie poradzic!!!!!

2. Data: 2002-07-17 21:20:53

Temat: Re: POMOCY
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> musze sie pozbyc 5- 8 kilo a nie mam silnej woli , nie wiem jak sie
> zmusic do przestrzegania jakiejs diety, mam zabiegany dzien i nie mam
> stalych por posilkow! pomozcie mi jak mam sobie poradzic!!!!!

przejdz na diete optymalna

wesołyjanek

3. Data: 2002-07-18 08:40:03

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> przejdz na diete optymalna

Albo na metodę Montignac'a :)

Anastazja

4. Data: 2002-07-18 10:42:15

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak sie

> Albo na metodę Montignac'a :)>

powiedziałbym, wyłącznie Montignac. Jest rewelacyjny.
pzdr
tade

5. Data: 2002-07-18 17:45:26

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faber" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> powiedziałbym, wyłącznie Montignac. Jest rewelacyjny.

To taki półśrodek. Zawsze to lepsze, niż opychanie się ciastkami.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-07-20 03:40:42

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mariola Jarz?bek" <m...@b...gov.pl> napisal w wiadomosci
> musze sie pozbyc 5- 8 kilo a nie mam silnej woli , nie wiem jak sie
> zmusic do przestrzegania jakiejs diety, mam zabiegany dzien i nie mam
> stalych por posilkow! pomozcie mi jak mam sobie poradzic!!!!!

nie jedz fastfoodów

tomek

7. Data: 2002-07-20 08:02:04

Temat: Odp: POMOCY
Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Faber <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah65nl$22q$...@n...tpi.pl...
> nie wiem jak sie

> powiedziałbym, wyłącznie Montignac. Jest rewelacyjny.
> pzdr
> tade

moze cos wiecej o tej metodzie???
albo link?