Coś dla globa

1. Data: 2010-10-26 22:56:17

Temat: Coś dla globa
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,85703
66,Lista_kandydatow_wyciagnieta_spod_plaszcza_i_podm
ieniona.html

"Nie ma jak u mamy..."

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2010-10-26 23:13:37

Temat: Re: Coś dla globa
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,85703
66,Lista_kandydatow_wyciagnieta_spod_plaszcza_i_podm
> [...]

Znowu ten pis, dlaczego do mnie...przecież to cwaniaczki i
karierowicze...otwarcie na dodatek twierdzący że lud głupi...a dzisiaj
Kaczyński stwierdził że kto nie głosuje na Kaczyńskiego to głosuje
przeciwko sobie...no widzisz głosujemy przeciwko sobie;) W taksówce
słuchałem i od razu komentarz taryfiarza ...ten facet to jest dopiero
wariat i jeszcze, że dlatego nie przyzają się pisowcy\wyborcy do pisu
bo to obciach;)

Ikselka wracaj!
Czy ktoś jest dzisiaj smutny? Bo mam piosenkę optymistyczną.
Może jednak nieeee ryzykować..?;)
PSP jest kobietą
Towarzystwa wspolnoty insynuacji