Coś dla miłośników eutanazji

1. Data: 2006-01-20 11:38:12

Temat: Coś dla miłośników eutanazji
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1307211,2678,1,kioskart.ht
ml

Jako komentarz dodam tylko, że właściwie każdy psychiatra powie, że (może
poza skrajnymi przypadkami cierpienia) - chęć popełnienia samobójstwa
świadczy jednoznacznie o zaburzeniach psychicznych. Innego komentarza chyba
nie trzeba...

LM

2. Data: 2006-01-20 15:14:05

Temat: Re: Coś dla miłośników eutanazji
Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poza skrajnymi przypadkami cierpienia) - chęć popełnienia samobójstwa
> świadczy jednoznacznie o zaburzeniach psychicznych. Innego komentarza

He, he, he... :)

Jakie zaburzenia?
Nawet wymieniona w artykule opłata nie ma znaczenia
dla klienta - z wiadomych powodów.
Jesteśmy kupą zespolonych ze sobą związków chemicznych.
Jeśli występują uciążliwe zjawiska (np. ból), to warto je przerwać.
Po co kontynuować dalsze wzajemne reakcje chemiczne między tymi związkami?
Pytanie tylko - jak najprzyjemniej?
Na pewno nie tak, jak on.
Lepszy jest wybór na podobieństwo rosyjskiej ruletki.
Etanol + metanol.
Pierwszy składnik w sporej ilości, a później losowo. :)

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

3. Data: 2006-01-20 15:34:26

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-20 na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Perła napisał(a):

> [...]
> Lepszy jest wybór na podobieństwo rosyjskiej ruletki.
> Etanol + metanol.
> Pierwszy składnik w sporej ilości, a później losowo. :)

Witam
Mnie tam ta wzajemne reakcje związków chemicznych bardzo odpowiadają :)
i cóż wydaje mi się że takich zadowolonych to jest więcej
Choć przyznaje lepiej mi jeśli temperatura środowiska zewnętrznego jest
nieco wyższa od obecnych.
Pozdrawiam
Piotr M :)
--
(..) bo lato rozpala każdego górala ;-)<opole2005>

4. Data: 2006-01-20 15:39:44

Od: san <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niekoniecznie. Ktoś kto cierpi ma nadzieję że w nowym wcieleniu będzie
miał lepsze życie.

5. Data: 2006-01-20 16:15:43

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "san" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Niekoniecznie. Ktoś kto cierpi ma nadzieję że w nowym wcieleniu będzie
> miał lepsze życie.

mi sie wydaje ze jak ktos nie ma ochoty zyc to to jest jego sprawa. Nikt go
na sile nie bedzie zmuszac.

6. Data: 2006-01-20 17:48:35

Temat: Re: Co
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-20 na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Jacek napisał(a):
> Użytkownik "san" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>>

> mi sie wydaje ze jak ktos nie ma ochoty zyc to to jest jego sprawa. Nikt go
> na sile nie bedzie zmuszac.

Witam

A przeczytałeś dokładnie artykuł tu nie chodzi o to że się ktoś sam
zabił tylko o_ _pomoc_ w_ zabiciu się_ a to jest różnica i to kolosalna

--
Piotr M:-)
jeśli już "musisz" mieć jakiś nałóg, kawa jest prawdopodobnie jednym z

7. Data: 2006-01-20 17:58:57

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

--
Piotr M:-)
jeśli już "musisz" mieć jakiś nałóg, kawa jest prawdopodobnie jednym z

no dobra ale on im pomagal , nie robil tego na sile, robil to co chcieli i
na co mieli zyczenie.
--
inwalida na wózku - sprawny inaczej korzystający z indywidualnego kołowego
środka transportu o napędzie ręcznym

8. Data: 2006-01-20 18:14:56

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-20 17:15,, Jacek napisał(a):
> Użytkownik "san" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>>

> mi sie wydaje ze jak ktos nie ma ochoty zyc to to jest jego sprawa. Nikt go
> na sile nie bedzie zmuszac.

-----------
to moje było

> [...]
>
> --
> Piotr M:-)
> jeśli już "musisz" mieć jakiś nałóg, kawa jest prawdopodobnie jednym z
jeszcze raz bo coś sie po kopało

9. Data: 2006-01-20 19:16:02

Od: san <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ten temat powstał film "W stronę morza" aktualnie wyświetlany w kinach
po to żeby ludzie nie mieli problemów z udzieleniem pomocy w samobójstwie.

10. Data: 2006-01-20 21:14:32

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):
> [...]
> poza skrajnymi przypadkami cierpienia) - chęć popełnienia samobójstwa
> świadczy jednoznacznie o zaburzeniach psychicznych. Innego komentarza chyba

Witaj Leszku!!!

Udało mi się przeczytać artykuł aż do połowy i jestem zażenowany. Trzy
największe polskie portale internetowe są przeze mnie omijane, tak jak
związane z nimi media: TVN, Polsat czy RMF FM. Z wyjątkiem tego
ostatniego ale tylko czasami dla emitowanej rozrywki ;). Dziwie się, że
nie traktujecie tych 'interbrukowców' tak jak na to zasługują. Ktoś
wspomniał tu o psychice osoby myślącej o samobójstwie. Ciekawi mnie
dlaczego ludzie karmiący czteronogich pupili mięskiem I klasy czy
dewianci seksualni są bardziej 'normalni' niż samobójcy? Nasza kultura
określiła życie jako dobro najwyższe ale czy obserwacja świata nie każe
Wam zadać sobie pytania czy przypadkiem nie istnieją odstępstwa od
reguły? Co może być powodem przeciwstawienia się kulturze religii czy
instynktowi? Czy naprawdę ludzie nie mają prawa decydować o własnej śmierci?

pefron szuka inwalidow ?
PE w narciarstwie alpejskim ON (hiszpania)
handbike górski - jazda po sniegu
Gdzie na turnus?:D
rozliczenie sie z fiskusem