pefron szuka inwalidow ?

1. Data: 2006-01-20 01:46:40

Temat: pefron szuka inwalidow ?
Od: andrzej <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto z was pracuje w państwowej wyższej uczelni, tzw etat techniczny ?
Czy otrzymaliście pismo od administracji dot. stopnia i okresu
orzeczenia ? Uzasadnione koniecznością przekazania tych danych do Pefron ?

2. Data: 2006-01-20 08:39:08

Temat: Re: pefron szuka inwalidow ?
Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto z was pracuje w państwowej wyższej uczelni, tzw etat techniczny ?

Tak

> Czy otrzymaliście pismo od administracji dot. stopnia i okresu orzeczenia
> ? Uzasadnione koniecznością przekazania tych danych do Pefron ?

Nie

3. Data: 2006-01-20 10:17:49

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzej napisał(a):
> kto z was pracuje w państwowej wyższej uczelni, tzw etat techniczny ?

Ja.

> Czy otrzymaliście pismo od administracji dot. stopnia i okresu
> orzeczenia ? Uzasadnione koniecznością przekazania tych danych do
> Pefron?

Nie.

4. Data: 2006-01-28 11:34:35

Od: Marek <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Jan 2006 11:17:49 +0100, na pl.soc.inwalidzi, Maciej Bogucki
napisał(a):

> Ja.

> Nie.

Moim zdaniem nie pfron, ale administracja szuka. Jak masz orzeczony st.
niepelnosprawnosci, to skladka placona przez pracodawce do pfronu ulega
obnizeniu. w moim przypadku (firma zatrudnia 170 osob,w tym kilka z grupa
inw. ) obnizenie z powodu moich 3/4 etatu wynosi 700 zl/mc.Oni te dane
rzeczywiscie przekaZuja do PFRON, ale po to, by miec nizsza
skladke=zarobic... Troche pozno sie obudzili, bo przepis obowiazuje od
dawna. Nie wiem, jak sie tą skladke liczy, bo liczy ja program.
Zainteresuj sie tematem "e-pfron" on/off line. klepiesz dane o
zatrudnieniu i srednia krajowa:masz skladke. dodajesz w rubryce o etatach
ON-masz skladke zmniejszona dzieki temu, ze zatrudniaja ciebie. A jak nie
program, to wystarczy popytac np na grupie pl.soc.prawo.podatki jak sie to
liczy....
--
Marek

PE w narciarstwie alpejskim ON (hiszpania)
handbike górski - jazda po sniegu
Gdzie na turnus?:D
rozliczenie sie z fiskusem
mieszkanie dla ON