Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił

21. Data: 2010-05-18 20:13:59

Temat: Re: Coś mi pimp-(s-end)-uś uświadomił
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Najpierw wypadałoby abyś STrangera publicznie przeprosił.
> I nie tylko Jego.
> Co do jobów...... nie będę komentować....

Raczej on mi powinien podziękować, że nie chlapnął
tego, co zamierzał i w porę się zreflektował.
I w dodatku jeszcze po to nadstawiłem własnego karku.
Piotrek

22. Data: 2010-05-18 20:14:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Raczej on mi powinien podziękować, że nie chlapnął
> tego, co zamierzał i w porę się zreflektował.
> I w dodatku jeszcze po to nadstawiłem własnego karku.

Doświadczenie uczy.

--

Paulinka

23. Data: 2010-05-18 20:17:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ty też nie przestrzegalem, ale odkąd tu jestem, to za jej brak plonkowałem
> takie osoby i z nimi w ogóle nie dyskutowałem, a nie usuwałem
> jakieś chore bluzgi czy wyzwiska.

Ale kasowanie to cos zupelnie innego.

Poza tym Tys Chrystus, ja tylko Judasz.

24. Data: 2010-05-18 20:18:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> G..o prawda. Twoje zachowanie jest skandaliczne.
> Jak śmiesz nazywać kogoś szmatą?!

Daj spokoj, teraz odgrywa role zaszczutego meczennika, stara taktyka jak
swiat.

25. Data: 2010-05-18 20:23:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O kufnia... Mamy proroka pimpusia.

Nie proroka tylko Chrystusa, ja jestem Judasz - w kazdym razie wg jego
wykladni.

26. Data: 2010-05-18 20:23:21

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego, co zamierzał i w porę się zreflektował.
> I w dodatku jeszcze po to nadstawiłem własnego karku.

Skąd Ty możesz wiedzieć, co STranger chciał napisać?
Objawienie miałeś?

To się teraz uchachałam.

27. Data: 2010-05-18 20:23:38

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Daj spokoj, teraz odgrywa role zaszczutego meczennika, stara taktyka
> jak swiat.

O! znawca - expert się odezwał ;-)
Piotrek

28. Data: 2010-05-18 20:24:09

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 19:54, Marchewka <s...@g...pl> wrote:

> Takie pytania moga sobie zasadnie zadawac osoby, ktore nie maja
> klinicznych problemow z klekajaca psyche.
> I.

Internet ma to do siebie, że skupia często osoby zaburzone, choć tu na
psp wydaje się być jakby jakiś wysyp takich. Być może rzeczywiście
nazwa grupy ich przyciąga(?). Nie żebym chciał kogoś tu urazić,
niektórych nawet cenię i lubię (swoje wyobrażenie o nich). Choć po
lekturze ostatnich wątków ręce z lekka mie opadły. Zatem, wobec
zaistniałych faktów, bardziej zasadne i pożyteczne zdaje mi się być,
że pogram sobie teraz w karty, w tysiąca.

Miłego pisania!
darr_d1

29. Data: 2010-05-18 20:26:02

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> O kufnia... Mamy proroka pimpusia.
> Skąd Ty możesz wiedzieć, co STranger chciał napisać?
> Objawienie miałeś?
>
> To się teraz uchachałam.

Madzia, weź z takimi tekstami nie do mnie.
Jakby twój Strenger był ostrożny ze słowami,
to twoje miłosne załamanie nie miałoby tu miejsca.
Też jestem facetem i tez bywałem nieostrożny.
Piotrek

30. Data: 2010-05-18 20:27:28

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 22:23, Ghost pisze:

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie proroka tylko Chrystusa, ja jestem Judasz - w kazdym razie wg jego
> wykladni.

No bez jaj.... bez takich porównań.

DO BAB, KOBIET I DAM
Pipuś to pikuś....