Cos na Blizny pooperacyjne HELP!

1. Data: 2002-04-07 17:38:30

Temat: Cos na Blizny pooperacyjne HELP!
Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Znacie jakis dobry srodek na blizny pooperacyjne? moja dziewczyna ma taka
blizne 3 cm na 1 cm (troche kiepsko to wyglada widzoczne miejsce dlatego
chce troche przybladzic) w ksztalcie czerwonej dosc mocno kreski (ciecie) A
blizna ma juz 2 lata prawie wiec przydalo by sie ja jakos manualne wybledzic
skoro sama nie chce :) Za porady bede wdzieczny.
Duckman

2. Data: 2002-04-07 18:33:46

Temat: Re: Cos na Blizny pooperacyjne HELP!
Od: "CrazyIvan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są specjalne kremy i maści na blizny np.Contractubex, ale tak naprawde to wystarczy
zwykly krem
(Nivea, czy coś takiego). Podstawą jest systematyczne masowanie blizny, które to
poprawia ukrwienie
tego miejsca, co powoduje stopniowe zanikanie blizny.

CrazyIvan
d...@i...pl
#GG 2513685
#Odigo 7453792

3. Data: 2002-04-07 20:13:56

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wybledzic
> skoro sama nie chce :) Za porady bede wdzieczny.

Trochę długo nad tym myśleliście; proponuje maść CEPAN, masaże i
naswietlanie lampa Bioptron.
JFK

złamanie przynasady kości strzałkowej
ciaza a antybiotyki...