Coś na oku ?

1. Data: 2004-12-15 20:24:32

Temat: Coś na oku ?
Od: "Michal" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakoś z 3 tygodnie temu 'wyskoczyło' (a może wskoczyło :) ) mi coś na
pograniczu tęczówki i białka ( twardówka to się nazywa? ). Była to jakby
jasna kropka o średnicy ~1mm. Towarzyszyło temu uczucie takie jak by coś mi
wpadło do oka. Niestety z natury bagatelizuję takie rzeczy ( tak wiem, to
źle szczególnie jeżeli chodzi o oczy)...no i w sumie zanikało i po około
tygodniu zupełnie zniknęło. Ale jakoś tydzień temu pojawiło sie na nowo, na
tym samym oku, ale trochę w innym miejscu- tez na obrzeżu tęczówki ale z
0,5cm od poprzedniego razu. Na twardówce pojawiło się leciutkie
zaczerwienienie. Rano w sumie tego nie czuję, potem uczucie ciała obcego w
oku narasta no i wieczorem jest najbardziej odczuwalne. Nie towarzyszy temu
pogorszenie wzroku.
Co to może być i czy jak już tyle czekało, to może poczekać na wizytę u
lekarza do poniedziałku?

Michał

2. Data: 2004-12-15 20:30:55

Temat: Re: Coś na oku ?
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cpq6jg$e12$...@a...news.tpi.pl,
Michal <m...@o...pl>:

> Co to może być i czy jak już tyle czekało, to może poczekać na wizytę
> u lekarza do poniedziałku?

IMO powinienes sie zglosic na ostry dyzur okulistyczny.

--
Robert

3. Data: 2004-12-15 21:19:45

Od: "Michal" <mailto:mikemtbSPAMNIE@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMO powinienes sie zglosic na ostry dyzur okulistyczny.

A jakieś sugestie co to może być? Jakieś ciało obce co się dostało z
zewnątrz, czy raczej jakieś zwyrodnienie?

Michał

4. Data: 2004-12-15 22:22:38

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cpqa1a$s4v$...@n...news.tpi.pl,
Michal <mailto:mikemtbSPAMNIE@o2.pl>:

> A jakieś sugestie co to może być?

To moze powiedziec okulista po zbadaniu.

--
Robert

pytanie o sól w szamponach do włosów
stripy a szew...