wystawienie ręki z barku

1. Data: 2004-12-15 20:37:22

Temat: wystawienie ręki z barku
Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś na treningu wystawiłem sobię ręke z barku - coś chrupneło i poczułem
mocny ból i nie mogłem ruszyć ręką.
Działo się to jak podniosłem gwałtownie ręke do góry.
Trener naciągnał tą rekę, coś sie poruszyło i mogę nią normalnie ruszać ale
nie ukrywam że boli ale już mniej intensywnie i jak ruszam do góry to coś
jeszcze coś czasem chrupie.
Czy wizyta u chirurga będzie potrzebna czy już teraz ok i powoli wszystko
wróci no normy. Czy będe miał potem z tym jakies problemy czy zagoi się
całkowicie ?

Paweł

2. Data: 2004-12-16 10:11:13

Temat: Re: wystawienie ręki z barku
Od: Konrad <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Borno napisał:
> [...]
> Czy wizyta u chirurga będzie potrzebna czy już teraz ok i powoli wszystko
> wróci no normy. Czy będe miał potem z tym jakies problemy czy zagoi się

Jak sobie raz popsujesz stawy to już nigdy ich nie naprawisz. Sport
wyczynowy albo zdrowie, wybór należy do ciebie.

3. Data: 2004-12-16 16:09:32

Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie raz popsujesz stawy to już nigdy ich nie naprawisz. Sport
> wyczynowy albo zdrowie, wybór należy do ciebie.

No to jestem popsuty ...

Coś na oku ?
pytanie o sól w szamponach do włosów
stripy a szew...