Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)

321. Data: 2009-08-20 06:35:52

Temat: Re: Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> klęskach, znane i częste jest zjawisko jednostkowej odnowy, np.
> jednostkowego nawracania się ludzi na wiarę po wielkich traumach
> osobistych... Trauma jest nie tylko stresem, ale też okazją do
> błyskawicznego podsumowania, co dla kogo jest najwazniejsze w życiu.
> Przypadek p. Pazurów (Doroty i Cezarego) - po ciężkim wypadku (śmierć
> Goszcza), z którego Cezary uszedł z życiem, oboje nawrócili się, wzięli
> slub (po długoletnim życiu na kocią ł.), chodzą do koscioła, wspieraja
> akcje charytatywne, w tym krwiodawstwa... I tak dalej.

Tak, koniecznie potrzebna nam wojna. Wreszcie się grzesznicy nawrócą.

Qra, pojąwszy sens krucjat

322. Data: 2009-08-20 06:38:00

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Wypłacą co mają, czyli niewiele, i pójdą sobie.
>
> Qra

Albo i nie wypłacą, ponieważ do tego czasu zdążą "przeżreć" to co mają
obecnie.

323. Data: 2009-08-20 06:57:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Zaraz, zaraz. Jeśli dziecko jest głodzone czy bite, albo uległo przemocy
> seksualnej- to są to czynności prawem zabronione- więc taki rodzic
> powinien iść siedzieć.

A co wtedy z dzieckiem? Będzie siedzieć z rodzicami?

Qra

324. Data: 2009-08-20 07:01:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A wiesz, że też tak pomyślałem? Tylko dlaczego myślałem, że Qry to
> daltonistki?:-)

Jednak na pewno nie monochromatyczne.

Qra

325. Data: 2009-08-20 07:08:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A co chciałeś naszej Qrce wyciąć?:-)

Jaja.

Qra, wycinając innym

326. Data: 2009-08-20 07:09:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Chyba raczej przedpiśczyni, bo w Twojej wersji to obojnak.

Pewnie nie ma uczuć macierzyńskich.

Qra

327. Data: 2009-08-20 07:18:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> No proszę, co też michałek wypisuje - a sam niedawno zdumiony
> oglądał z balkonu, jak się ludzie tłumnie zatrzymywali na ulicach
> Warszawy przy dźwięku syren w rocznicę wybuchu Powstania...
> Czuł się nieco wyobcowany i osamotniony, jak myślę, wobec tego
> powszechnego (jak się nagle okazało) matrixa... a to przecież miał
> być tylko mój patriotyczny matrix, wyszydzany przez niego tylokrotnie.
> Ciekawe, czy się michał choć troszkę zaraził tą powszechną euforią
> wtedy...

Maszyniści pociągów przy pomniku ofiar katastrofy kolejowej sprzed 29 lat
też okazują euforię włączając sygnał przy każdym przejeździe? Zmień
pigułki może, bo matriksa już się nie da...

--
Pozdrawiam - Aicha

328. Data: 2009-08-20 07:22:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> No Nasza. My się ostaniemy.
> Qra, czy Wy nie możecie w nocy spać, hę???

My chodzimy spać z naszym stadem.

--
Pozdrawiam - Aicha

329. Data: 2009-08-20 07:25:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> No ale historyków, matematyków, kaznodziei też nam nie brakuje.

Połowy postów za to i owszem. Czuję się, jakbym przez brudne sitko
patrzyła :)

--
Pozdrawiam - Aicha

330. Data: 2009-08-20 07:49:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> My chodzimy spać z naszym stadem.

I w naszych celach.

Ewa

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurw ysyny, polskie skurwysyny.
E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA