Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)

411. Data: 2009-08-26 12:55:12

Temat: Re: Cos dla biednych uciskanych przez fiskus rolnikw wychodzcych z bezrobocia (czy jak to tam byo:D)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Orzeł, sokół czy heros? A może gołąb?
> :-D

Byle nie jastrząb.

Qra

412. Data: 2009-08-26 13:02:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> He he, nigdzie nie jest powiedziane, że Twoja córka będzie miała w czym
> wybierać... Nie no, nie żebym znowu o wojnie, ale... ;-)

Nie no, mów, nie żałuj sobie, jeśli fajnie Ci pomarzyć o tym, jak to
córki będą wdowami, a wnuki sierotami.

Ewa

413. Data: 2009-08-26 13:43:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Byle nie jastrząb.

Jarząbek :-D

Stalker, łubudubu, łubudubu...

414. Data: 2009-08-26 14:44:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Nie no, mów, nie żałuj sobie, jeśli fajnie Ci pomarzyć o tym, jak to
> córki będą wdowami, a wnuki sierotami.

O ile przeżyją.

--
Pozdrawiam - Aicha

415. Data: 2009-08-26 16:40:57

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile przeżyją.

Te, które przeżyją, o ile będą rodziły, to będą to potworki.

416. Data: 2009-08-26 18:29:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" napisał:

> Te, które przeżyją, o ile będą rodziły, to będą to potworki.

Ale za to odnowione moralnie!

--
Pozdrawiam - Aicha

417. Data: 2009-08-26 19:42:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:02:55 +0200, medea napisał(a):

> Nie no, mów, nie żałuj sobie, jeśli fajnie Ci pomarzyć o tym, jak to
> córki będą wdowami, a wnuki sierotami.
>
> Ewa

Tak, marzę o tym :->
--

Ikselka.

418. Data: 2009-08-26 21:35:55

Temat: Re: Cosś dla biednych uciskanych przez fiskus rolników wychodzących z bezrobocia (czy jak to tam było:D)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Przyjdzie taki moment, wcześniej czy później, że się swoich pozbędę.
> I to nawet nie w ramach konkursów. Oddam po prostu z pocałowaniem
> ręki. Qra, patrząc w przyszłość rozmarzona

Ponieważ mam już ręce wycałowane, dodam tylko, że to jest bardzo mieszane.
Uczucie. Nie dla jaj oczywiście.

michał

419. Data: 2009-08-27 05:31:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ponieważ mam już ręce wycałowane, dodam tylko, że to jest bardzo
> mieszane. Uczucie. Nie dla jaj oczywiście.

Jakoś to zniosą. Te jaja.

Qra, ja też musiałam je znieść

420. Data: 2009-08-27 09:06:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Jakoś to zniosą. Te jaja.

> Qra, ja też musiałam je znieść

Jeszcze musisz je poznosić jakiś czas, aż sięgną najpierw po dziurki w
nosie, a pewnie i po czubek.

michał

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurw ysyny, polskie skurwysyny.
E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA