Crunchy

1. Data: 2001-11-16 12:53:40

Temat: Crunchy
Od: "Asik" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Czy mozna domowym sposobem przygotowac crunchy? Z platkow owsianych, miodu i
??? Zapiec to w jakis sposob?
Pomozcie, prosze!

Asia

Wszystko ponizej to spam z Onetu:

1. Data: 2001-11-16 14:13:19

Temat: Re: Crunchy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a co to crunchy?
Bo u nas crunchie to taki skamienialy jakby karmel, chrupki i
wspanialy, no nie , izaCurry?
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-16 14:41:29

Od: "Asik" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:7m7avt08fubsgf8tfqksi4rhgi1caqthbh@4ax.com...
> a co to crunchy?
> Bo u nas crunchie to taki skamienialy jakby karmel, chrupki i
> wspanialy, no nie , izaCurry?

Tak, Krysiu, chodzi mi wlasnie o to - takie zapieczone grudki z platkow
owsianych i innego ustrojstwa:)
Pozdrawiam,
Asia

1. Data: 2001-11-17 09:26:04

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asik" <j...@p...onet.pl> wrote in message

Bierzesz płatki owsiane i smażysz je na patelni suchej, dłuższą chwilę,
potem wrzucasz rodzynki, owoce kandyzowane pocięte w kawałeczki, orzechy,
słonecznik i co Ci tam fantazja podpowie. Jak już jest dość suche, dajesz
klika łyżek miodu płynnego, smażysz jeszcze chwilkę, wyłączasz gaz i
wyrzucasz na tace lub duży talerz. Po wystygnięciu łamiesz na mniejsze
kawałki.
Smacznego!

--
misiczka
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie

Archiwum grupy ???
Donaty z serkiem - przepis
losos wedzony - jak?
czekolada Milka