Cudo!

1. Data: 2009-10-26 11:38:02

Temat: Cudo!
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=3HMGR9k-4xY

--
CB

2. Data: 2009-10-26 12:01:23

Temat: Re: Cudo!
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

1:20-1:30
Niewiarygodne.

--
CB

3. Data: 2009-10-26 15:29:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> 1:20-1:30
> Niewiarygodne.

Zmuszony jesteś dzielić się swoim wzruszeniem z grupą, którą w
większości masz w KF?

Faktycznie, niewiarygodne.

Ewa

4. Data: 2009-10-26 20:21:41

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmuszony jesteś dzielić się swoim wzruszeniem z grupą, którą w większości
> masz w KF?
>
> Faktycznie, niewiarygodne.
>
> Ewa

A wracając do tematu ...
Mnie rozwaliło kiedyś to:
http://www.youtube.com/watch?v=XcEo5H97CLM

Co prawda nie Polska, ale dla tego kawałka
lubię raz na jakiś czas porzucić (fałszywy) patriotyzm ;)

5. Data: 2009-10-26 20:36:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Red Art pisze:

> A wracając do tematu ...
> Mnie rozwaliło kiedyś to:
> http://www.youtube.com/watch?v=XcEo5H97CLM

O Biance było już głośno, chyba CB też kiedyś o niej pisał.

> Co prawda nie Polska, ale dla tego kawałka
> lubię raz na jakiś czas porzucić (fałszywy) patriotyzm ;)

A na mnie wielkie wrażenie zrobiła (wiele lat temu, zanim jeszcze
nastała ta szaleńcza moda na młode talenty) ta dziewczynka:

http://www.youtube.com/watch?v=Tqo_hqn3VHg

Zaśpiewała lepiej od jury (gościa programu). ;)

Potem wzięła ją w obroty multimedialna machina i chyba nic ciekawego
swojego dziewczyna nie nagrała, ale śpiewała u boku wielkich artystów.

Ewa

6. Data: 2009-10-26 23:20:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktoś chciał wziąć udział w gorącej_sondzie nt udziału tej dziewczynki
w MT, to podaję linka:
http://www.plejada.pl/4707,czy_jury_programu_mam_tal
ent_popelnilo_blad,sondy.html

--
CB

Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa