Robax'owi

1. Data: 2009-10-26 08:48:17

Temat: Robax'owi
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To tylko podwójna moralność i to bez podstaw - jedyną podstawą jest talmud -
dla "nieŻydów" zespół przepisów jak oszukać gojów i ichniego Boga. I jak
mnie nie interesują relacje "Żydów" z ichnim Bogiem, to już skutki tych
relacji dotykają mnie i innych Polaków, a więc zmuszają mnie do obrony przed
takimi wpływami alienów.

2. Data: 2009-10-26 09:36:48

Temat: Re: Robax'owi
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>

> [...]
> Bogiem, to już skutki tych relacji dotykają mnie i innych Polaków,
> a więc zmuszają mnie do obrony przed takimi wpływami alienów.

Goj w tłumaczeniu na j.polski oznacza innowiercę, ale używa się
również słowa goje na określenie motłochu -> rozwydrzony tłum.
Aby sterować tłumem (gojami) potrzebni są pasterze i prowokatorzy:
pasterze obmyślają hasła, a prowokatorzy (pożyteczni idioci) je
wykrzykują. To proceder znany od tysiącleci wykorzystujący
prawa socjologiczne. Tłum najlepiej zamanipulować emocjami,
stąd nacisk na działania podświadome:
nie przez rozum do Serca
ale przez kurwicę do głupawki.
"wiem, że chuja wiem - choć wiem" :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2009-10-26 10:03:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> [...]
> wykrzykują. To proceder znany od tysiącleci wykorzystujący
> prawa socjologiczne. Tłum najlepiej zamanipulować emocjami,

I znowu wekslujesz dodatkowo uniemożliwiając mi normalną odpowiedź

Właściwą definicją talmudyczną goja jest:
"Goim to zwierzę podobne do człowieka, ale bez boskiej połówki duszy,
stworzone aby służyć wybranym (tu dodatkowe pojęcie - sziksa).

4. Data: 2009-10-26 10:15:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> "Goim to zwierzę podobne do człowieka, ale bez boskiej połówki duszy,
> stworzone aby służyć wybranym (tu dodatkowe pojęcie - sziksa).

Piszesz o pogardzie nadludzi w stosunku do ludzi.
To cecha psychopatów, bez związku z narodowością.
"człowiek człowiekowi wilkiem"
"człowiekiem gardzi człowiek"
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

5. Data: 2009-10-26 10:21:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Prawusek" <p...@i...pl>

> Piszesz o pogardzie nadludzi w stosunku do ludzi.
> To cecha psychopatów, bez związku z narodowością.
> "człowiek człowiekowi wilkiem"
> "człowiekiem gardzi człowiek"

To powiedziano w Rzymie. A parchy przyswajają wszystko, co złe i może im
przynosić korzyści.

6. Data: 2009-10-26 10:27:12

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> To powiedziano w Rzymie. A parchy przyswajają wszystko, co złe
> i może im przynosić korzyści.

Dokładnie: dziel i rządź.
Większość parchów już dawno nie ma żydowskiej krwi. To charakter... :)
Robakks

Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...
Liberałowie i konserwatyści