TYN NIKAKI MIHAJLO...

1. Data: 2009-10-24 22:39:30

Temat: TYN NIKAKI MIHAJLO...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podsyła mi reklame ramot, które chce opchnąć a z nią syf, którym atakuje mi
możliwość odpowiedzi na jego zaczepki na grupie- tym razem dwa listy nie
poszły:

> Ja odpowiem za niego: Nie pokazałem mu. ;DDD

Inteligencji? Fakt!
Prawusek wrote:

> Mogę Ci oddać trochę skóry. ;D
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Zapytaj jej - nakleiła mi tyle pasków, że wystarczyłoby na ogiera....
Skórka nie sczezła... :-))))))))))))))

A tu kczęść komunikatu:

Protocol: NNTP, Server Response: '441 Line 3 too long', Port: 119,
Secure(SSL): No, Server Error: 441, Error Number: 0x800CCCA9

2. Data: 2009-10-24 22:42:38

Temat: Re: TYN NIKAKI MIHAJLO...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> [...]

> Protocol: NNTP, Server Response: '441 Line 3 too long', Port: 119,
> Secure(SSL): No, Server Error: 441, Error Number: 0x800CCCA9

A ja Ci powtarzam po raz n-ty, że Outlook przestaje umieć wysyłać, jak
się robi za długi wątek. Ale najłatwiej szukać wrogów i winnych :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2009-10-24 22:46:24

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> atakuje

> A ja Ci powtarzam po raz n-ty, że Outlook przestaje umieć wysyłać, jak
> się robi za długi wątek. Ale najłatwiej szukać wrogów i winnych :)

He..he, to samo było w innych czytnikach i nawet w zupełnie nowych wątkach .

4. Data: 2009-10-24 23:10:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, to samo było w innych czytnikach i nawet w zupełnie nowych
> wątkach .

No to masz pecha.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

5. Data: 2009-10-25 13:05:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> atakuje

> A ja Ci powtarzam po raz n-ty, że Outlook przestaje umieć wysyłać, jak
> się robi za długi wątek. Ale najłatwiej szukać wrogów i winnych :)

No winni to są. Programisty od OE!!
I to nie jest wina długości wątku, ale referenców w nagłówku. Niestety OE
nie przycina, a te różne nakładki też nie ze wszystkim sobie radzą.

Qra

6. Data: 2009-10-25 21:50:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> [...]

> I to nie jest wina długości wątku, ale referenców w nagłówku.
> Niestety OE nie przycina, a te różne nakładki też nie ze wszystkim

To prawda, pewnie wszyscy mają z OE takie i inne problemy i radzą sobie
jakoś. Panslaviemu jednak to się należało!

michał

7. Data: 2009-10-26 12:07:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> To prawda, pewnie wszyscy mają z OE takie i inne problemy i radzą sobie
> jakoś. Panslaviemu jednak to się należało!

Należało się! Bo jakoś sobie nie radzi.

Qra

8. Data: 2009-10-26 13:10:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Należało się! Bo jakoś sobie nie radzi.
>
> Qra

Za dużo chętnych do udupienia mojego kompa.

9. Data: 2009-10-26 13:40:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Za dużo chętnych do udupienia mojego kompa.

Mam fajniejsze od Twego komputra kwestie do dupienia.

Qra

10. Data: 2009-10-26 13:45:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam fajniejsze od Twego komputra kwestie do dupienia.
>
> Qra

Wszystkie mają.

Liberałowie i konserwatyści
Re: jak zaskoczyć kobietę ?
jak zaskoczyć kobietę ?
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.