Cukier

1. Data: 2003-05-17 17:28:50

Temat: Cukier
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam taki problem.Pod koniec sierpnia wyjezdzam sobie na urlop i warto by
troszke (no jakies 5,6 kg) zrzucic z brzucha tluszczu.Wprawdzie nie mam
generalnie wiekszych problemow z waga jednak od 2 tygodni sobie juz cwicze w
domu (ekspander,hantle,pompki itp domowe sposoby) jednak mam pewien problem z
dobraniem sobie jedzenia.Otoz wyczytalem ze bardzo dobrym sposobem na w miare
zdrowe odzywianie sie jest calkowite odrzucenie cukru (slodycze,bialy chleb
itd) jednak cos mi tu nie gra.Wiadomo ze cukier to energia wiec jesli bym sie
definitywnie rozstal z cukrem to skad bede mogl pobierac hmm energie (cwicze
dosyc intensywnie),czy to organizm sam z siebie pobiera,czy tez mozna (tak
slyszalem) jesc rzeczy zawierajace cukry proste czyli jablka,pomarancze,a z
drugiej strony wyczytalem ze te owoce tez nalezy odrzucic.Ma ktos jakis pomysl
bo jestem kompletnym laikiem w tych sprawach.Dzieki za odpowiedzi.

2. Data: 2003-05-19 10:33:04

Temat: Re: Cukier
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomysl
> bo jestem kompletnym laikiem w tych sprawach.Dzieki za odpowiedzi.

nie ma problemu.
Przeczytaj o diecie MM Montignac np. na www.Montignac.prv.pl

a cha i przeczytanie paru postow z tej grupy tez nie zaszkodzi ;-)

musta

pompki - oddychanie
chlebek
chrom =]