Cukinia

1. Data: 2002-08-07 10:34:21

Temat: Re: Cukinia
Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Pawłowska-Pojawa" napisał w

> Cukinia nadziewana w wersji z mielonym miesem, cukinia nadziewana w
wersji -
> ryż, groszek zielony i parmezan, sos do makaronu z cukinii, cukinia w
> sałatce....zielone ciasto australijskie...

A czy mogę Cię prosić o przepis na sos cukiniowy do makaronu?
Masia

1. Data: 2002-08-07 11:09:23

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-08 08:30:07

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masia wrote:
> wersji -
>
> A czy mogę Cię prosić o przepis na sos cukiniowy do makaronu?

a mnie ciekawi to ciasto....

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-08-08 08:58:09

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-08 10:16:14

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprosze przepis na zielone ciasto ausralijskie
Bardzom ciekawa
Pozdrawiam
barbara

1. Data: 2002-08-08 15:53:57

Od: Marcin Ciecwierz <g...@N...devil.inside.pin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aiqnh2$7lj$1@news.tpi.pl>, m...@d...pl says...
> Poratujcie mnie pomysłami na pyszności z
> cukinii, proszę.

przepis bardzo prosty, ale wynik bardzo smaczny...

cukinie pokroic w plastry (ok. 1cm), po solic, obtoczyc panierka (tj. do
kotletow) i na patelnie
--
Marcin Ciećwierz
g...@d...inside.pin.pl

1. Data: 2002-08-08 17:17:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Ciecwierz <g...@N...devil.inside.pin.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> przepis bardzo prosty, ale wynik bardzo smaczny...
>
> cukinie pokroic w plastry (ok. 1cm), po solic, obtoczyc panierka (tj. do

znaczy bułką tartą? Bo ja akuratnie takowych cukiń nie lubię. Za to w mące,
mące kukurydzianej, jajku i przyprawach tzn soli, papryki ostrej i imbiru to
jak najbardziej i w sporych ilosciach - ze skórką :)

wkn

1. Data: 2002-08-08 22:14:28

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Pawłowska-Pojawa wrote:
> Ciasto składa się z:
> 20 dkg maki
> 5 jajek
> 30 dkg wędzonego boczku
> 30 dkg zółtego sera
> 2 cebul
> cukinii

leeeeeee.... i to jest ciasto????
inaczej sobie wyobrazalam.....
a na pewno nie z boczkiem i zolty serem....
nazwa swietna, ale przepis zdecydowanie nie dla mnie ;P

pat

1. Data: 2002-08-09 06:45:30

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...TO_WYTNIJ.pl...
> leeeeeee.... i to jest ciasto????
> inaczej sobie wyobrazalam.....
> a na pewno nie z boczkiem i zolty serem....
> nazwa swietna, ale przepis zdecydowanie nie dla mnie ;P

mnie się podoba, a masz wałkiem po głowie, a masz :-)))))))))))))))))))))
swoją drogą trochę się boję wypróbować, ale korci mnie, żeby dzisiaj upec to
ciasto cukiniowe.
Wczoraj udały mi się knedle serowe ze śliwkami, to może cukinia też
wyjdzie... :))

wkn

1. Data: 2002-08-09 07:16:57

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisała:
> swoją drogą trochę się boję wypróbować, ale korci mnie, żeby dzisiaj upec to
> ciasto cukiniowe.

To moze skus sie i zrob go? ;-)
Nie potrafie sobie nawet wyobrazic tego ciasta cukiniowego, takie
dziwne sa te skladniki...

> Wczoraj udały mi się knedle serowe ze śliwkami, to może cukinia też
> wyjdzie... :))

Ale jeszcze nie ma tych knedli serowych na Twojej stronie....
Jakie zrobilas proporcje maki do sera w tych knedlach?

Pozdrawiam
Lilla

kurczak
Do Kawoszy i nie tylko