Ćwiczenia nowotwór

1. Data: 2007-04-20 20:32:05

Temat: Ćwiczenia nowotwór
Od: "drayver" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam dwa bardzo wazne pytania i bardzo licze na waszą pomoc.
Pierwsze pytanie to jakie mozna stosować odpowiednie ćwiczenia wzmacniające
w szczególności kręgosłup szyjny.

Drugie brzmi:
Po wycięciu włókniako mięsaka złośliwego lekarz chirurg po trudno gojącej
ranie przepisał krem CEPAN którą kazał przez 5 min. mocno w to miejsce
uciskać i ucierać.
Natomiast ja słyszałem że takich miejsc nie powinno sie nawet dotykać, czy
to prawda?

Powyższe pytania dotyczą 30 letniej kobiety.

2. Data: 2007-04-21 04:37:47

Temat: Re: Ćwiczenia nowotwór
Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 22:32, "drayver" <d...@o...pl> wrote:
> Witam,
> Mam dwa bardzo wazne pytania i bardzo licze na waszą pomoc.
> Pierwsze pytanie to jakie mozna stosować odpowiednie ćwiczenia wzmacniające w
szczególności kręgosłup szyjny.

Ćwiczenia są bardzo proste. Jedno z nich to tradycyjny kot i wyginanie
grzbietu w pozycji na czworaka.
Natomiast na szyjny dobre rezultaty daje takie: do głowy należy
przyłożyć rękę i z całej siły na nią napierać głową, tak jakbyś się z
nią siłował. I tak z każdej strony. Proste, można w każdej chwili
wykonać.

> Drugie brzmi:
> Po wycięciu włókniako mięsaka złośliwego lekarz chirurg po trudno gojącej
> ranie przepisał krem CEPAN którą kazał przez 5 min. mocno w to miejsce
> uciskać i ucierać.

Cepan to o ile dobrze pamiętam maść na blizny a nie na trudno gojące
się rany. Ale może ma też inne zastosowanie. Może warto zasięgnąć
opinii innego lekarza.
Pozdr.
est

stop Jurkomi M.
Podwójny paliczek
pytanie o postępy współczesnej medycyny
Zaniżone PCT i zawyzony sod - jak to interpretowac
Cyprest- działanie nieporzadane(kilka pytan).