Cyprest- działanie nieporzadane(kilka pytan).

1. Data: 2007-04-20 15:52:18

Temat: Cyprest- działanie nieporzadane(kilka pytan).
Od: "Marcin " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od czterech lat biore tabletki antykoncepcyjne. Od poczatku brałam Stediril
30, potem przez 3 miesiace Diane 35 ale przytyłam i zamieniłam na Rigevidon.
P tych tabletkach czułam sie dobrze. Ze wzgledu na tradzik zmieniłam na
Cyprest,i tu zaczeły sie problemy:
1. Cyprest zaczełam brac po 7 dniowej przerwie, tak jak zwykle. Niestety na
ulotce jest napisane ze trzeba zaczac brac bez przerwy (przeczytałam po
czasie)- jestem zabezpieczona?
2. W czwartek wziełam pierwsza tabletke, a od niedzieli bardzo zle sie czuje.
Na poczatku myslałam ze to grypa lub grypa zołądkowa (siostra ostatnio
miała), tzn. bolało mnie gardło, brzuch, mdliło mnie i chciało mi sie
wymiotowac do tego ból głowy:( Byam u lekarza ogolnego i sama nie wiedziała
co mi jest, dostałam cos na biegunke i przeciw wymiotom. Po tych tabletkach
poczułam sie duzo lepiej. Niestety cały czas boli mnie jeszcze głowa i
brzuch, i ogolnie mieśnie (plecy, kark).
Nie wiem czy to wina tych tabletek czy poprostu grypa.

Teraz najwazniejsze pytania:
-jesli chiabym przerwac brac teraz (wziełam 7 tabletek), to czy dostane
pozniej normalnie okres? Kiedys zapomniałam jednej tabletki to miałam
plamienie na nastepny dzien. Kiedy mam zaczac brac nastepne? W pierwszym dniu
plamienia?

Co radzicie brac dalej Cyprest do konca opakowania i wrocic do Rigevidon? Czy
przerwac branie juz dzisiaj i czekac na okres?

Dziekuje i pozdrawiam
P.S. pisze z konta chłopaka.