ebook - Bole Kregoslupa. Terapia Metoda McKenziego. Szabuniewicz

1. Data: 2007-04-20 13:15:54

Temat: ebook - Bole Kregoslupa. Terapia Metoda McKenziego. Szabuniewicz
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamiescilem tu skan (nienajlepszej jakosci) ksiazki
o profilaktyce i cwiczeniach na bolacy kregoslup:

http://slash.neostrada.pl/medic/Bole.Kregoslupa.Tera
pia.Metoda.McKenziego.Szabuniewicz.7z
waga: 24 MB

2. Data: 2007-04-21 08:07:27

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mckenzie.pl/uwaga.html
Wierzyc temu czy nie wierzyć ? Gra bowiem nie idzie wyłącznie o
"dezinformowanie pacjentów i błędy merytoryczne" ale też o gruuubą kasiorę
;]

3. Data: 2007-04-21 09:27:53

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.mckenzie.pl/uwaga.html
> Wierzyc temu czy nie wierzyć ? Gra bowiem nie idzie wyłącznie o
> "dezinformowanie pacjentów i błędy merytoryczne" ale też o gruuubą kasiorę
> ;]

Tak się złożyło iż zestaw terapi mckenzie jest niczym innym jak.....
http://jogaszkola.republika.pl/poradnik/d8/L08s7.htm
....ćwiczeniami joginów (np z listy 'Bhudżangasana I) " znanymi .... od paru
tysięcy lat....
Chcecie mieć zdrowe odcinki ledźwiowe, to po prostu stosujcie te
ćwiczenia.....

Oczywiście zaraz odezwie się krytyka że to tylko "specjaliści" muszą
nadzorować, i że to może zaszkodzić.....,
ale nie dajcie się zwieść krytyce, bo tę uprawia ją pazerna banda cwaniaków

P.S. Ludziska uprawiajcie te ćwicznia na co dzień, a nie wtedy jak juz jest
"musztarda po obiedzie", i kolejni "specjaliści"
tym razem chirurdzy stoją obok tobą ze skalpelem...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

4. Data: 2007-04-22 00:37:29

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przejrzałem kiedyś tę książkę. Jej największą zaletą jest
przedstawienie kilku aspektów profilaktyki kręgosłupa.
Jeśli ktoś ma poważniejsze problemy z nimi powinien udać się do
specjalisty. I tu uwaga, nie powinien być to ktoś kto zna się tylko na
McKenzie. Ta metoda jest bardzo popularna i jednocześnie w pewien
sposób ogranicza myślenie.
Leczenie samodzielne kończy się często bardzo radośnie.

przepuklina
oczy - babel na powiece... HELP
Piłka rehabilitacyjna do biurka
Wzrok - problemy-co to moze być??????