stop Jurkomi M.

1. Data: 2007-04-20 19:49:57

Temat: stop Jurkomi M.
Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już przekracza granice dobrego smaku.

Jurek M., należacy do sekty tzw. optymalnych, prawie na każda chorobę
zaleca odwiedzenie pewnej strony, gdzie w typowo sekciarski sposób wstawiany
jest ludziom kit o wyleczeniu wszelkich dolegliwości przez jedzenie prawie
wyłacznie tłustych potraw. Czy to nowa reklama TV Marketu? Ależ tak - tylko
w nowej formie. Nieważne, czy boli cię kręgosłup, masz krótkowzrocznośc lub
nowotwór - Juruś ma na to radę - jedz optymalnie. Kilo smalcu popij litrem
śmietany. Do Jurusia nie dociera, że już niektórzy prekursorzy optymalnej
diety leżą w grobie, bo powaliła ich np. miażdzyca. Pewnie byli zbyt mało
optymalni.

Z optymalnym pozdrowieniem

2. Data: 2007-04-21 04:19:00

Temat: Re: stop Jurkomi M.
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Adan napisał(a):
> [...]
> diety leżą w grobie, bo powaliła ich np. miażdzyca. Pewnie byli zbyt mało

Chciałem tylko zaznaczyć, że w grobie leżą również Ci, co obżerali się
tabletkami i dostarczali kasy do koncernów farmaceutycznych...

Z tabletkowym pozdrowieniem
Juanitos

3. Data: 2007-04-21 05:31:07

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20.04.2007: Adan wrote:
> [...]
> diety leżą w grobie, bo powaliła ich np. miażdzyca. Pewnie byli zbyt mało

Powiem więcej - Pan Jurek M. twierdzi, że przez taką dietę, nic mu się nie
dzieje i jego organom (chyba pytał ich o zdanie rzecz jasna), gdy siedzi w
mocno zadymionym pomieszczeniu od papierosów. Pomijając już fakt, że kiedyś
palił, to on stanowczo twierdzi, że bierne palenie mu nie szkodzi, nic a nic.

Niestety nie odpowiedział na moje (niezłośliwe) pytanie, czy na takie ,,dymy''
jak fosgen, tudzież iperyt też jest odporny za sprawą diety optymalnej.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

4. Data: 2007-04-21 06:39:03

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety nie odpowiedział na moje (niezłośliwe) pytanie, czy na takie
,,dymy''
> jak fosgen, tudzież iperyt też jest odporny za sprawą diety optymalnej.y

Oczywiście. Taki np.cyklon B przylepia się do specjalnych komórek pokrytych
warstwą smalcu.

5. Data: 2007-04-21 08:50:03

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adan"
> [...]
> diety leżą w grobie, bo powaliła ich np. miażdzyca. Pewnie byli zbyt mało

Witam serdecznie
Cieszy mnie bardzo, ze jest coraz więcej mądrych ludzi którzy widza do czego
prowadza praktyki Pana Jurka M
Nie można biernie przechodzić kolo takich praktyk, które tak naprawdę mówiąc
wprost dybią na ludzkie zdrowie i życie.
Pan Jurek M nie tylko nagania na optymalna stronę, on posiada spis
optymalnych pseudo lekarzy z całej Polski.
Na każdą dolegliwość ma optymalnego lekarza który wyleczy natychmiast,
wystarczy do niego pójść i zapłacić.
Takim ludziom jak Jurek M powinno sie zabierać dostęp do Internetu.
Jak by sie nad tym zastanowić, to Google generuje dość pokaźnych rozmiarów
materiał dowodowy, ze Pan Jurek M stara sie za wszelka cenę szkodzić
ludziom.
Pozdrawiam
Cancer

6. Data: 2007-04-21 12:04:47

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-04-21 12:21:07

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Apr 2007 21:49:57 +0200, Adan wrote:

> To już przekracza granice dobrego smaku.
[...]

Granice rozsądku przekracza natomiast pisanie na temat Jurków tudzież
dyskusja z nimi.
Co wam da popastwienie się nad Jurkami i wykrzyczenie, ze Balcerowicz
musi odejść, poza samozadowoleniem? Jurek się ucieszy, bo w oczach laika
wyjdzie na pokrzywdzonego w walce z "układem", "szarą siecią" etc, a
takich wszak ciemna gawiedź lubi (a spośród takiej gawiedzi głównie
Jurki werbują do swojej sekty), a poza tym zrobi mu to darmową i
skuteczną reklamę. A o reklamę tu przecież chodzi - w końcu zachodni
odłam Jurków świetnie sobie radzi sprzedając produkty firmowane
"Atkins".

Jurki znikną, kiedy zauważą, że nikt rozsądny się nimi nie interesuje, a
neofitów się przed nimi ostrzega adekwatnymi słowy. Jurki należy
piętnować i w żadnym wypadku nie należy z nimi nie dyskutować.

IMHO oczywiście.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

8. Data: 2007-04-21 13:14:08

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jurki znikną, kiedy zauważą, że nikt rozsądny się nimi nie interesuje, a
> neofitów się przed nimi ostrzega adekwatnymi słowy. Jurki należy
> piętnować i w żadnym wypadku nie należy z nimi nie dyskutować.

Jestem za tym, aby na wszekie nakłanianie Jurków i im podobnych do diety
smalcowej odpisywać "Uwaga, sekciarz, osoba reklamująca fałszywe metody
leczenia".

9. Data: 2007-04-21 13:33:55

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem za tym, aby na wszekie nakłanianie Jurków i im podobnych do diety
> smalcowej odpisywać "Uwaga, sekciarz, osoba reklamująca fałszywe metody
> leczenia".

Towarzystwo wzajemnej adoracji musi w ten sposób postępować...:)))
Psy szczekają, a karawana jedzie dalej...
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-04-21 13:43:42

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

Możecie mnie obrzucać błotem, wyzywać od najgorszych, może i nawet wykluczyć
z grupy... Ale jak powstrzymacie nasz ogromny ruch, który jest
stowarzyszony, ma coraz więcej lekarzy. Niektórzy lekarze maja podpisana
umowę z kasą chorych namawiając pacjentów na dietę optymalną. Jak to
powstrzymacie? Jesteście po prostu śmieszni... niedouczeni i po prostu
naiwni jak małe dzieci....
Pozdrawiam Jurek M.

Podwójny paliczek
pytanie o postępy współczesnej medycyny
Zaniżone PCT i zawyzony sod - jak to interpretowac
Cyprest- działanie nieporzadane(kilka pytan).
ebook - Bole Kregoslupa. Terapia Metoda McKenziego. Szabuniewicz