Cynamon in-vitro

1. Data: 2002-02-26 13:51:32

Temat: Cynamon in-vitro
Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie jaki
sklad powinna miec pozywka do uprawy cynamonu
in-vitro
Pozdrawiam Przemo

2. Data: 2002-02-26 21:14:55

Temat: Re: Cynamon in-vitro
Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie tez pozywka do imbiru
uprawianego in-vitro
Pozdrawiam Przemo

3. Data: 2002-02-28 07:09:01

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p4g4j" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Interesuje mnie tez pozywka do imbiru
> uprawianego in-vitro

Może w hydroponice?
In vitro to sie tylko rozmnaża
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2002-02-28 19:29:43

Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> In vitro to sie tylko rozmnaża

No wlasnie interesuje mnie rozmnazanie in-vitro
a dokladnie sklad pozywki .
Nigdzie nie moge tego znalezc , a do kazdego gatunku
powinien byc inny sklad .
Pozdrawiam Przemo

5. Data: 2002-03-01 16:42:57

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Trudno Ci bedzie znalezc dokladny opis skladu. Z tego co sie orientuje kazde
albolatorium wypracowuje sklad po wielu probach i jak juz sie to uda,
trzymaja w glebokiej tajemnicy. Jesli chcesz zajac sie tym w sposob
profesjonalny, zglos sie do ISK w Skierniewicach i za odpowiednia oplata
opracuja dla Ciebie recepture.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2002-03-01 18:12:21

Od: "p4g4j" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

Prawde powiedziawszy ja jestem dzialkowiec amator.
Ale moja malzonka dziala w biotechnologii , myslalem ze moze na grupie
sa osoby ktore rozmnazaja rosliny in-vitro i uchyla rabka tajemnicy.
Z uniwersytetu w Hainan dostala pozywke standard ale niestety rosnie wolno.
Pytanie czy to pozywka czy warunki : oswietlenie , temperatura ?
Proby oczywiscie robi ale na razie cisza.

7. Data: 2002-03-03 00:22:22

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wolno.
> Pytanie czy to pozywka czy warunki : oswietlenie , temperatura ?
> Proby oczywiscie robi ale na razie cisza.

Są "pożywki" standard, ale do określonych celów.
Choćby "pożywki" standard do hodowli kultur korzeni przybyszowych, lub
"pożywki" standard do hodowli kalusa, lub "pożywki" standard do
embriogenezy.
:-) To bardzo różne standardy.
Jeśli nic z roślinami się nie dzieje, to może masz po prostu podłoże jałowe?

Jeśli masz gatunek Cinnamonium zeylonicum, to bardzo chętnie wymienię na
inne rośliny. Zinigiber też chętnie. (proponuję na priv)

Pozdro
p...@r...pl

"Iglaki w pigułce" - J.Zając
zdjecia Ogrodu Japonskiego
renkloda- zgnilizna szara
Sosny po zimie
Jest ktoś z Rzeszowa, kto pomoże poprzycinać drzewka owocowe ?