zdjecia Ogrodu Japonskiego

1. Data: 2002-02-26 09:56:09

Temat: zdjecia Ogrodu Japonskiego
Od: "Arek Adamski" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do ogladania zdjec Ogrodu Japonskiego we Wroclawiu:
http://www.adamski.pl/foto/galeria/wroclaw/ogrod-jap
onski/

Kazde z 30 zdjec mozna wyslac jako e-kartke.
Niektore ze zdjec mozna pobrac jako tapety na pulpit.

Prosze tez grupowiczow o pomoc w prawidlowym podpisaniu zdjec nr:
4,13,14,25,29.

2. Data: 2002-02-26 12:06:07

Temat: RE: zdjecia Ogrodu Japonskiego
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Arek Adamski

Prosze tez grupowiczow o pomoc w prawidlowym podpisaniu zdjec nr:
> [...]

Witaj.
Bardzo ladna strona, ale mimo mojego stalego lacza zdjecia otwieraja sie
powoli.
Nie wiem czy przez T-psa sa do obejrzenia.

4 Hydrangea macrophylla ( prawdopodobnie 'Blue Bonnet')-wystepowanie
Japonia
13 Hosta (Funkia) fortunei
14 Typha latifolia
25 Hemerocallis (cala masa mieszancow)
29 Hydrangea serrata (prawdopodobnie 'Rosalba") -wystepowanie Japonia Korea.

Pozdrowienia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Bogusław Radzimierski
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-02-26 15:18:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Arek Adamski" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
onski/

> Prosze tez grupowiczow o pomoc w prawidlowym podpisaniu zdjec nr:

4 i 29 wygladaja mi na hortensje (porownaj np. obrazek na
stronie http://www.botany.com/hydrangea.html). 14 to palki wodne,
(palki waskolistne). 13 wyglada mi na funkie (po angielsku hosta).
Na stronie http://www.hostalibrary.org/ sa fotografie chyba kilku
setek odmian, mozesz sprobowac dopasowac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-02-26 16:32:43

Od: "Joanna Baluszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm :)

> 4 Hydrangea macrophylla ( prawdopodobnie 'Blue Bonnet')-wystepowanie
> Japonia

to sa te drobne niebieskie czy tez te wieksze kwiatki? jakie to duze rosnie,
czy da sie to trzymac w zimie w ogrodzie w Polsce i czy jest to wieloletnie
bez koniecznosci wykopywania (ostatnio zbieram niebieskie kwiatki,
szczegolnie interesuja mnie byliny :) ). Gdzie i czy mozna to kupic?
pzdr
aska

5. Data: 2002-02-26 17:01:44

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Joanna Baluszek

hmmm :)

Co sie tak zamyslilas :-))

> [...]

bez koniecznosci wykopywania (ostatnio zbieram niebieskie kwiatki,
szczegolnie interesuja mnie byliny :) ). Gdzie i czy mozna to kupic?

Ta Joasiu hortensja ma dwa rodzaje kwiatow plonne i plodne ,te liczne :-))
Rosnie do dwoch metrow wysokosci i wytrzymuje nasze zimy.
Jest to krzew zrzucajacy liscie na okres zimowy.
A jak zbierasz niebieskie kwiatki to polecam goryczki.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

6. Data: 2002-02-26 17:42:04

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek Adamski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niektore ze zdjec mozna pobrac jako tapety na pulpit.
>
> Prosze tez grupowiczow o pomoc w prawidlowym podpisaniu zdjec nr:

Oglądnęłam, zachwyciłam się i będę musiała objerzeć osobiście. Jeszcze w nim
nie byłam.:(
Z jaką rozdzielczością są zrobione zdjęcia. Mam SDI i okropnie wolno zdjęcia
się
ładowały. :((

pozdr
Ania

7. Data: 2002-02-27 10:44:49

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajne. Na moim komputerze (online) szybko się ladowaly zdjecia.
Pozdrawiam Krycha.

8. Data: 2002-02-28 10:48:17

Od: "Arek Adamski" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim ktorzy zabrali glos za pomoc w rozpoznaniu
i prawidłowym podpisaniu zdjec z Ogrodu Japonskiego.
http://www.adamski.pl/foto/galeria/wroclaw/ogrod-jap
onski/

We wtorek 26 byly pewne klopoty z serwerem www
i dlatego zdjecia dlugo sie ladowaly. Na szczescie
wszystko wrocilo do normy i juz bez problemow
mozna ogladac zdjecia i wysylac je jako e-kartki.

Pozdrowienia dla wszystkich milosnikow roslin i ogrodow :-)

9. Data: 2002-03-03 00:38:28

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
> Boguslaw Radzimierski.

Bogdan! Przecież w Łodzi i w okolicach żadnego prawdziwego wzniesienia nie
ma!
(jedyne uniesienia to może jakieś miłosne)
Coś znowu pokombinowałeś, żeby wartość Twojego ogrodu wzrosła?

Pozdrawiam z niewielkich, ale jednak Gór świętokrzyskich
p...@r...pl

10. Data: 2002-03-03 06:43:20

Temat: ... o imieniu Bogusław
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Imiona Bogusław i Bogdan (tak jak zresztą Bogumił i Bohdan) są to inne
imiona choć dziwnie mieszane. Niektórym to nie przeszkadza ja jednak do nich
nie należę. Z jakiś powodów zauważyłem że imię to jest trudne dla
niektórych - choć na grupie dotychczas tego nie zauważyłem.
Istnieją bowiem w zasadzie dwie tylko formy Boguś i Bogusław (ostatnio w
pracy stosują dla mnie również formę "Bog"). Boguś dla niektórych zbyt
dziecięce a Bogusław zbyt poważne. Nie znam wielu Bogusławów ale sam miałem
z tym problem w "wieku przejściowym". To przyzwyczajenie można zmienic! (np.
przypomnijcie sobie jak swobodnie mówi się o Lindzie w obu formach).

Pozdrawiam
Bogusław Bielawski

"P.Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Bogdan! Przecież w Łodzi .....
> Pozdrawiam z niewielkich, ale jednak Gór świętokrzyskich
> p...@r...pl

renkloda- zgnilizna szara
Sosny po zimie
Jest ktoś z Rzeszowa, kto pomoże poprzycinać drzewka owocowe ?
Sprowadzanie roslin z zagranicy
fiołek afrykański