"Iglaki w pigułce" - J.Zając

1. Data: 2002-02-26 13:34:00

Temat: "Iglaki w pigułce" - J.Zając
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie kupiłem - całkiem sympatyczne .
Czekam na ciąg dalszy ;-)))

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof
j...@p...pl
j...@p...onet.pl
http://republika.pl/jkch1
Milanówek , a obok stolica państwa urzędników

2. Data: 2002-02-26 14:25:24

Temat: Re: "Iglaki w pigułce" - J.Zając
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> j...@p...onet.pl
> http://republika.pl/jkch1
> Milanówek , a obok stolica  państwa urzędników

Książka o niesamowitych rozniarach 11 x 11 cm - jak z tego korzystać ?
Iglaków sporo ale zdjącia niektórych ( pomijając rozmiar) nie oddają
prawdziwego obrazu rośliny - np: metasekwoja. Na temat każdej roślinki 2-3
zdania to dla mnie zdecydowanie za mało. Gdyby autor znalazł inne wydawnictwo i
wydał tę pigułkę jako prawdziwą ksiązkę -to mogłoby być to coś wartościowego.

3. Data: 2002-02-26 20:39:48

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Książka o niesamowitych rozniarach 11 x 11 cm - jak z tego korzystać ?

Niestety mylisz się ;-)))
10 x 10 cm

> [...]
wydawnictwo i
> wydał tę pigułkę jako prawdziwą ksiązkę -to mogłoby być to coś

Och oczywiście . Tylko czy takie było założenie tego wydania ??? Dla mnie
fajne właśnie poprzez wielkość - można wziąć ze sobą .

--

[...]

zdjecia Ogrodu Japonskiego
renkloda- zgnilizna szara
Sosny po zimie
Jest ktoś z Rzeszowa, kto pomoże poprzycinać drzewka owocowe ?
Sprowadzanie roslin z zagranicy