Cyprysik Lawsona Jak sadzic?

1. Data: 2005-07-06 14:21:56

Temat: Cyprysik Lawsona Jak sadzic?
Od: "juka2311" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilam cyprysiki Lawstona odmiany Columnaris na zywoplot jaki odstep
zachowac od ogrodzenia i w jakich odstepach je posadzic od siebie .Z gory
dziekuje za rade. Agnieszka

2. Data: 2005-07-07 05:20:55

Temat: Re: Cyprysik Lawsona Jak sadzic?
Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakupilam cyprysiki Lawstona odmiany Columnaris na zywoplot jaki odstep
> zachowac od ogrodzenia i w jakich odstepach je posadzic od siebie .Z gory
> dziekuje za rade. Agnieszka

Cyprysiki to niezbyt szczęśliwy pomysł na żywopłot,chyba,że masz pewność co
do tego,że przezimują w dobrej kondycji każdą z naszych zim.Przeczytaj,jaką
osiągają średnicę u podstawy i w takiej odległości od siebie je posadź.

3. Data: 2005-07-09 06:48:21

Od: "juka2311" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Dziekuje .Choc to nie jest najlepsza wiadomosc. Ale dalej cyprysiki stoja w
donicach bo nie znalazlam nic o sadzeniu.Moze wie ktos gdzie mozna znalesc
jakies informacje ,gdyz jestem laikiem w tym temacie.

4. Data: 2005-07-09 07:49:35

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> donicach bo nie znalazlam nic o sadzeniu.Moze wie ktos gdzie mozna znalesc
> jakies informacje ,gdyz jestem laikiem w tym temacie.

http://www.iglaki.agrosan.pl/
A cyprysiki w odległości około metr od płotu i około 70 cm jeden od drugiego.
Orientacyjnie.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-07-09 10:29:52

Od: "juka2311" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.iglaki.agrosan.pl/
> A cyprysiki w odległości około metr od płotu i około 70 cm jeden od
drugiego.
> Orientacyjnie.
>
> Pozdrawiam, Basia.

wielkie DZIEKI!

Zagadka - co to jest? Jaka odmiana
Gdzie dowiem sie o cenach skupu suszonych owocow ?
Stipa joannis - zdążyć przed wiatrem
tykwa
Popielaty nalot