Zagadka - co to jest? Jaka odmiana

1. Data: 2005-07-06 11:43:21

Temat: Zagadka - co to jest? Jaka odmiana
Od: "Slawek" <komikom@usun@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

obrazki tutaj: http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_komikom

za info co to jest za drzewo i ewentualnie gdzie mozna zdobyc w Polsce W I E
L K I E dzieki,

pozdrawiam,
Slawek

2. Data: 2005-07-07 00:20:30

Temat: Re: Zagadka - co to jest? Jaka odmiana
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek" <komikom@usun@o2.pl> wrote in message

> obrazki tutaj: http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_komikom
> za info co to jest za drzewo i ewentualnie gdzie mozna zdobyc w Polsce W
I E
> L K I E dzieki,

Klon palmowy. Dostepny w wiekszych szkolkach (czasem w mniejszych tez).
Ogolnie nie ma wiekszego problemu ze zdobyciem (poza rzadszymi odmianami).
Szukaj gatunku, bo odmiany moga miec bardziej wcinane liscie (nie takie,
jak ten na zdjeciu), ponadto odmiany bywaja wrazliwsze.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-07-07 08:59:47

Od: "Slawek" <komikom@usun@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukaj gatunku, bo odmiany moga miec bardziej wcinane liscie (nie takie,
> jak ten na zdjeciu), ponadto odmiany bywaja wrazliwsze.

Dzięki - takie miałem podejrzenia - niestety wszystko co widziałem do tej
pory u nas ma
wlasnie wieksze wcięcia w liściach ........

Slawek

4. Data: 2005-07-07 11:31:34

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek" napisał w wiadomości

> [...]

Tu się można napatrzeć [i zachorować przy okazji];-)

http://www.iseli-nursery.com/Plantdescriptions/Acerp
almatum.htm

pozdrawiam
mag

5. Data: 2005-07-07 13:44:10

Od: "Slawek" <komikom@usun@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu się można napatrzeć [i zachorować przy okazji];-)
>
> http://www.iseli-nursery.com/Plantdescriptions/Acerp
almatum.htm

meg, dzieki za linka.

stawiam na: http://www.iseli-nursery.com/photopages/Acerpalmatum
Tobiosho.htm

Slawek

Gdzie dowiem sie o cenach skupu suszonych owocow ?
Stipa joannis - zdążyć przed wiatrem
tykwa
Popielaty nalot
koles chce zniszczyć jukę - ale mnei wpienił :(