Cystografia u maluszka

1. Data: 2003-09-12 09:34:43

Temat: Cystografia u maluszka
Od: Mike <q...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dzis Pani w przychodni po obejrzeniu wynikow badan moczy mojego 6-cio
miesiecznego brzdaca skierowala nas na cystografie. Maluch ma leukocytoze,
ktora po podaniu antybiotyku zanikla, teraz powrocila.
Gdyby mogl mi ktos poradzic, gdzie w warszawie moge zrobic takie badania
(mam skierowanie), oraz co spodziewaja sie znalezc u mojego synka.
Czy jest to bakteryjne zakazenie, czy moze jakas wrodzona wada.
Dzieki, Michal

2. Data: 2003-09-12 13:59:46

Temat: Re: Cystografia u maluszka
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest to bakteryjne zakazenie, czy moze jakas wrodzona wada.

Przepraszam, że odpisuję, ale nie mogłam się powstrzymać. Dawno mój
miesięczny wówczas synek był w podobnej sytuacji, ale jego stan był bardzo
cięzki. Miał tak samo jak Wasze dziecko nawrót objawów po leczeniu
antybiotykami. Spodziewano się podczas tego badania znaleźć ukrytą wadę (
wg. lekarzy prawie napewno), na szczęście okazało się, że jest to zakażenie
bez wyraźnej przyczyny rozwojowej. Teraz jest zdrowym duzym chłopakiem, choć
wtedy miesiac spedził w szpitalu, więc zróbcie badania, ale nie martwcie się
na zapas, bo byc może wszystko szczęśliwie się zakończy.

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

po artrokopii
Dokumenty wymagane u lekarza???
Plamka Krwi na stolcu ??
terapia chelatowa