Plamka Krwi na stolcu ??

1. Data: 2003-09-12 05:41:12

Temat: Plamka Krwi na stolcu ??
Od: "Paweł C." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Co moze oznaczać niewielka plamka krwi na stolcu wymieszana prawdopodobnie
ze śluzem??
Czy stanowi to powód do niepokoju czy tez jednorazowy taki objaw nie musi
oznaczać nic poważnego ??

Z góry dziękuje za odpowiedzi Paweł

2. Data: 2003-09-12 06:06:08

Temat: Re: Plamka Krwi na stolcu ??
Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł C." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze śluzem??
> Czy stanowi to powód do niepokoju czy tez jednorazowy taki objaw nie musi

nie jestem lekarzem ale uwazam ze krew w stolcu nie oznacza nic dobrego, ale
nie musi to byc tez niewiadomo jaka choroba. moze po prostu masz hemoroidy.
na twoim miejscu do razu poszlabym do lekarza bo jezeli to hemoroidy to
lepiej wczesniej je wyleczyc niz dopuscic do jakiegos stanu zapalnego.
jezeli lekarz wysle cie na rektoskopie to wszyskt bedzie jasne:))
pozdrawiam
z zyczeniami zdrowia
Iza

3. Data: 2003-09-12 19:36:41

Od: "kazaan" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli krew jest zmieszana ze śluzem to raczej coś się dzieje w jelitach.
Aczkolwiek hemoroidów też nie można wykluczyć. Lekarzem nie jestem, ale
temat znam z autopsji. Może to być wszystko, mogą to być początki choroby
wrzodowej, albo coś powazniejszego. Ale nie wpadać w panikę, tylko szybko
zgłościć się do lekarza, najlepiej GASTROLOGA. Przy pierwszej wizycie
spodziewać się badania per rectum (czyli palec w d... ) i lekarz pewnie
zleci jakieś badanie endoskopwe. Lepiej tego nie bagatelizować.

terapia chelatowa
co to za choroba???
Jak pędzlowac gardło jodyna?
test