Jak pędzlowac gardło jodyna?

1. Data: 2003-09-11 19:48:19

Temat: Jak pędzlowac gardło jodyna?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi mi tu o technikę, a bardziej o to ,czy jodyna ma byc
rozcieńczona, czy nie. Mam buteleczkę jodyny taką kupiona w aptece,
czyli chyba jakiś standardowy roztwór.

pozdr

cherokee

2. Data: 2003-09-11 19:53:50

Temat: Re: Jak pędzlowac gardło jodyna?
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi mi tu o technikę, a bardziej o to ,czy jodyna ma byc
> rozcieńczona, czy nie. Mam buteleczkę jodyny taką kupiona w aptece,
> czyli chyba jakiś standardowy roztwór.

Hmmm, ja to robie taka jaka kupilem w aptece :-) Troszke waty na patyczek,
lekko zamoczyc i nie powinno zaszkodzic. Byle nie zuzyc tego pojemniczka w
tydzien :D
Oczywiscie nie masz uczulenia na jod?

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2003-09-11 20:02:56

Od: "Michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bjqji2$jch$1@inews.gazeta.pl...
> Nie chodzi mi tu o technikę, a bardziej o to ,czy jodyna ma byc
> rozcieńczona, czy nie. Mam buteleczkę jodyny taką kupiona w aptece,
> czyli chyba jakiś standardowy roztwór.

Szczerze mowiac nie wiem lekarzem nie jestem ale jedna rada:
pamietaj aby pedzelkiem ktorego bedziesz uzywal nikt nie walczyl
wczesniej z hemoroidami ;)

pozdrawiam Michal

p.s. sorki przypomnial mi sie kawal i nie moglem sie powstrzymac, fajna
grupa

4. Data: 2003-09-11 20:11:14

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
mowiac nie wiem lekarzem nie jestem ale jedna rada:
> pamietaj aby pedzelkiem ktorego bedziesz uzywal nikt nie walczyl
> wczesniej z hemoroidami ;)

No wiesz, mam specjalne szerokie szpatułki do de/makijazu, więc uzycie
pędzelka mi nie grozi. Tym bardziej czyjegoś, bo ani ja, ani mąż nie
mamy hemoroidów:)

pozdr

cherokee

co ma uczulenie na wszystko inne, a na jod raczej nie

test
Bardzo dobre preparaty lecznicze
Dno oka
kurs masazu
Szukam: dobry dermatolog od włosów w Wwie