terapia chelatowa

1. Data: 2003-09-12 05:38:01

Temat: terapia chelatowa
Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio mój ojciec odkrył informacje o czymś, co nazywa się "terapia
chelatowa". Przejrzałam strony na ten temat, przejrzałam archiwum grupy,
niestety nie znalazłam informacji, które mnie interesują. A interesuje mnie
nie tyle entuzjastyczny tekst rodem z ulotki, ale faktyczne wyniki badań nad
tym sposobem leczenia. Czy ktoś może zna jakiś adres stron medycznych, gdzie
można na ten temat poczytać naprawdę profesjonalne opinie?

Ojciec co prawda podejrzewa jakiś szwindel, a koszt terapii w Polsce
przyprawił go o lekki zawrót głowy, zauważył jednak istnienie tego preparatu
w kapsułkach i chyba coś planuje jakieś zamówienie złożyć... Szukamy razem
argumentów, żeby jednak ta stówka czy dwie miesięcznie zostały w kieszeni.

Dziękuję
Csirke