Czachochbili wołowe oryginale w ramach testu

1. Data: 2001-10-29 09:11:26

Temat: Re: Odp: Czachochbili wołowe oryginale w ramach testu
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Walduś nie da się w formacie tekstowym używać rosyjskich bukw i alfabetu
> łacińskiego.:o( Taką możliwość daje tylko format HTML. Aha i nie wiem jaką
no właśnie to napisałem ;-)) A w gławie można napisać, że będzie po
ichniemu i kto potrafi, niech czyta.

> chorobę można złapać, odbierając pliki tekstowe lub HTML? :o)
> Już więcej nic nie piszę, bo Grupa powie mi - sio!!!- to NTG.
W HTMLu można schować wirusa lub trojana. Jak czytnik "potrafi"
uruchomić java script i robi to bez pytania (są takie ;-)) to masz
ewentualnie problem.

Back to pot...

Waldek
PS
ten tydzień to tak się dłuży...

1. Data: 2001-10-29 11:15:02

Temat: Re: Czachochbili wołowe oryginale w ramach testu
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślę o facetach - skorzystają z oryginalnych przepisów. Bo panie, to
> już chyba nie z tego pokolenia...
>
> Namaste!
> EuGeniusz Dębski
>
> Geniuszu! Zali Twoje to ksiązki różne mam na półce? I czy Ty również
korzystasz z książeczki "Kuchni narodow mira" z lat 70? Bo Twoje czachobili (
to ptasie) kubek w kubek...
Z kolei powyzsze wołowe najwyraźniej krewnym jest porkoltu wegierskiego
wolowego.. mniam mniam Czytająca po rosyjsku - Qd

1. Data: 2001-10-29 12:03:18

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz to żadna poczta nie jest bezpieczna, nawet ta papierowa.;o)

Ela

Herbata z cynamonem.
Jejuuuuu znowu ten cumin
prawe olomaucke
Gofry
OT - ale dla milosnikow kotow i wyszywania