Czajnik i indukcja

1. Data: 2015-04-27 22:30:19

Temat: Czajnik i indukcja
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem czajnik "Irokez" w Carrefour. Ma na dnie wszystkie potrzebne ikonki ale nie
chce działać na kuchence indukcyjnej! Podarłem kwitek. Czy da się jakoś usprawnić?

2. Data: 2015-04-27 22:51:17

Temat: Re: Czajnik i indukcja
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 22:30:20 UTC+2 użytkownik f...@g...com
napisał:
> Kupiłem czajnik "Irokez" w Carrefour. Ma na dnie wszystkie potrzebne ikonki ale nie
chce działać na kuchence indukcyjnej! Podarłem kwitek. Czy da się jakoś usprawnić?

Zamontuj w nim grzałkę. Albo zamiast tego kup czajnik elektryczny.

3. Data: 2015-04-28 13:01:05

Od: albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2015 o 22:30, f...@g...com pisze:
> Kupiłem czajnik "Irokez" w Carrefour. Ma na dnie wszystkie potrzebne ikonki ale nie
chce działać na kuchence indukcyjnej! Podarłem kwitek. Czy da się jakoś usprawnić?

wsyp do niego trochę gwoździ

4. Data: 2015-04-28 18:43:07

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 22:30, f...@g...com pisze:
> Kupiłem czajnik "Irokez" w Carrefour. Ma na dnie wszystkie potrzebne ikonki ale nie
chce działać na kuchence indukcyjnej! Podarłem kwitek. Czy da się jakoś usprawnić?

jak płaciłeś kartą wydrukuj numer transakcji i do sklepu :)
Generalnie nie potrzebny paragon, po numerze transakcji chyba znajdą co
kupiłeś.
Ja w zeszłym roku tak zrobiłem w sklepie sportowym.

5. Data: 2015-04-28 19:09:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2015 18:43:07 +0200, Jawi napisał(a):

> jak płaciłeś kartą wydrukuj numer transakcji i do sklepu :)
> Generalnie nie potrzebny paragon,

"Co w przypadku, kiedy sprzedawca odmawia przyjęcia rzeczy do reklamacji
bez paragonu?

Daniel Reck, Partner w Kancelarii DurajReck &Partnerzy:

Na początek można wysłać do sprzedawcy pismo, w którym wskażemy, że
zgodnie z art. 11 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r., sprzedawca nie
może ograniczyć uprawnień konsumenta wynikających z ww. ustawy przez
wymaganie przedstawienia paragonu w celu reklamacji towaru. Można również
wskazać przykłady klauzul niedozwolonych, których rejestr prowadzi Urząd
Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przykładowo, za klauzule niedozwolone
UOKiK uznał postanowienia: ?Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu
towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT)? oraz ?Do reklamowanego lub
zwracanego produktu konieczne jest dołączenie paragonu?. W piśmie warto
również zażądać wskazania podstawy prawnej, na podstawie której sprzedawca
odmawia przyjęcia reklamacji. Mając pisemną odpowiedź sprzedającego możemy
zwrócić się z pozwem o uznanie klauzuli za niedozwoloną do Sądu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Wystąpić z takim pozwem możemy
również bez ww. odpowiedzi sprzedającego, jednak posiadanie takiej pisemnej
odpowiedzi z pewnością zapewni nam korzystniejszą pozycję procesową i
wpłynie na przyspieszenie procesu. ? tłumaczy adwokat.

Innym rozwiązaniem jest zwrócenie się do miejskiego lub powiatowego
rzecznika konsumentów. Rzecznik powinien zażądać od nieuczciwego sprzedawcy
wyjaśnień, do złożenia których jest on zobowiązany. W razie niezłożenia
wyjaśnień przedsiębiorca naraża się na karę grzywny w wysokości nie
mniejszej niż 2.000 złotych. "

http://www.prawo.egospodarka.pl/115128,Reklamacja-be
z-paragonu-To-latwiejsze-niz-myslisz,1,84,1.html
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

6. Data: 2015-04-28 20:50:48

Od: "Jarek" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podarłem kwitek. Czy da się jakoś usprawnić?

Może da się go posklejać:)

7. Data: 2015-04-28 22:19:36

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 20:50, Jarek pisze:

> Może da się go posklejać:)

jak wyżej wspomniano, nie trzeba :)

8. Data: 2015-04-28 22:44:27

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 22:30, f...@g...com pisze:
> Kupiłem czajnik "Irokez" w Carrefour. Ma na dnie wszystkie potrzebne ikonki ale nie
chce działać na kuchence indukcyjnej! Podarłem kwitek. Czy da się jakoś usprawnić?

Na kuchenkę masz paragon?

Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?
Free sex movie.reliable!!!
Cheap Gucci Shoes Tod's Shoes Hermes Shoes D&G Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes Bally Shoes wholesale www.topwholesaler168.co