Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?

1. Data: 2015-04-26 07:29:39

Temat: Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?
Od: Brajniak <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

2. Data: 2015-04-26 12:01:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Apr 2015 07:29:39 +0200, Brajniak napisał(a):

> czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
> 1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

Ja wyłączam, ale dopiero po 15 maja: nie podkładam drewna pod fajerki.

PS. Ludzie, jakie Wy macie pop.. życie przez te elektroniczne gadżety...
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

3. Data: 2015-04-26 13:07:38

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2015 o 07:29, Brajniak pisze:
> czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
> 1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

lepiej nie wylaczac, sterownik od czasu do czasu uruchamia pompe co
zapobiega jej zastaniu

Free sex movie.reliable!!!
Cheap Gucci Shoes Tod's Shoes Hermes Shoes D&G Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes Bally Shoes wholesale www.topwholesaler168.co
Cheap Ray.Ban Sunglass Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass Fendi Sunglass Ferragamo Sunglass Gucci Sunglass LV Sunglass Okey Sunglass Prada Sunglass Versace Sun