Czarne buty sportowe 35/36,gdzie w Warszawie?

1. Data: 2007-09-11 11:47:52

Temat: Czarne buty sportowe 35/36,gdzie w Warszawie?
Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
potrzebuję kupic buty sportowe ,takie w miarę uniwersalne,na siłownię.
Objezdziłam w ostatni weekend sklepy sportowe i nie znalazłam:-(.
Szukam czarnych,biale,błękitne itp.odpadają.
Jak znalazłam dobrze wyglądające to nie było rozmiaru,najmniejsze 36,5,na
mnie za duze.
Znalazłam jedne ciekawe,czarne Adidasa 36,ale mam nadzieję ze moze znajdę
cos ładniejszego :-/.
Moze ktos niedawno kupował i wie,gdzie mozna znalezc takie buty?
pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2007-09-11 12:45:04

Temat: Re: Czarne buty sportowe 35/36,gdzie w Warszawie?
Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murziczek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cos ładniejszego :-/.
> Moze ktos niedawno kupował i wie,gdzie mozna znalezc takie buty?

Owszem nie w Wawie, ale w Poznaniu widziałam sportowe buty ECCO w kolorze
czarnym. Proponuje telefon do salonu z zapytaniem o dostepne rozmiary.

Valentine
http://autumn.blog.pl/

3. Data: 2007-09-11 18:56:31

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

murziczek pisze:
> [...]
> cos ładniejszego :-/.
> Moze ktos niedawno kupował i wie,gdzie mozna znalezc takie buty?

Mam świetne buty (właściwie to takie bardziej zabudowane sandały,
głęboko w przodu wycięte, bez języka, dzięki temu stopy są świetnie
wentylowane) - polecam do biegania, chodzenia, na rower, do ćwiczenia -
są po prostu niebiańskie. Polecam, oto one:
http://www.salomon.com.pl/produkt.php?idProduct=350&
SID=02cd3db780a91fb05f2415a263040c35
Tu są w jasnej wersji kolorystycznej, możesz lepiej widzieć szczegóły:
http://www.salomon.com.pl/produkt.php?idProduct=349&
SID=02cd3db780a91fb05f2415a263040c35
A tu masz spis sklepów firmowych:
http://www.salomon.com.pl/sklepyfir.php?SID=02cd3db7
80a91fb05f2415a263040c35
Przejrzyj całą ofertę butów damskich na stronie , może coś innego Ci się
spodoba - zamów w sklepie firmowym konkretny model i już. Jednak wg mnie
możesz "w ciemno" szukać dokładnie takich, jakie ja mam :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

4. Data: 2007-09-12 15:24:39

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" wrote in message
> [...]
> spodoba - zamów w sklepie firmowym konkretny model i już. Jednak wg mnie
> możesz "w ciemno" szukać dokładnie takich, jakie ja mam :-)

No cóż- takie buty może i są fajne, ale niestety kompletnie odpadają jeśli
chodzi o fitness. Musisz szukać butów raczej wyższych, takich, które dobrze
trzymałyby Ci kostkę, patrz także na podeszwę- musi być amortyzująca i
antypoślizgowa. Sama niedawno szukałam czarnych butów na fitness i także
przeżyłam małe zalamanie:/ bo upatrzonych przeze mnie nike danzante star nie
mieli większych niż ichniejsze 40, czyli maluśka i przyciasnawa 39- a pani w
sklepie powiedziała, że nike większych nie produkuje O_o Spędziłam więc
trochę czasu przymierzając męskie buty:/ Kupiłam w końcu w Decathlonie
jakieś buty Kalenji, ale o dziwo świetnie się spisują.
I jeszcze jedno- jeśli wiesz, że Twoja przygoda z fitnessem nie skończy się
po jednym karnecie, warto zainwestować troszkę więcej pieniędzy w naprawdę
dobre obuwie.
--
wild

5. Data: 2007-09-13 07:15:06

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wild" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
> [...]
> mieli większych niż ichniejsze 40, czyli maluśka i przyciasnawa 39- a pani
> sklepie powiedziała, że nike większych nie produkuje O_o

Nie mówiąc już o Pumach, gdzie ja, przeciętnie rozmiar 40, nie mieściłam się
w 41, a w dodatku stopa wygladała na strasznie długą, takie te buty mają
fason.

> Spędziłam więc
> trochę czasu przymierzając męskie buty:/

Ja się zawsze nieco wstydzę :).
Poza tym męskie zazwyczaj równa się szerokie, a to mi już nie pasi. Zresztą,
temat butów dla mnie jest zdecydowanie tematem bardzo obszernym i niemiłym,
dla mnie wyprawa po buty to horror trwający przynajmniej 2 tygodnie
zazwyczaj zakończony fiaskiem...

Maja

6. Data: 2007-09-13 07:21:01

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"sq4ty" wrote in message
> [...]
> niemiłym,
> dla mnie wyprawa po buty to horror trwający przynajmniej 2 tygodnie

Heh, gdyby dało się ćwiczyć w glanach, już dawno bym to praktykowała:P
--
wild

7. Data: 2007-09-16 22:17:56

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty pisze:

> dla mnie wyprawa po buty to horror trwający przynajmniej 2 tygodnie
> zazwyczaj zakończony fiaskiem...

Jeśli temat potraktować ogólnie, to fasony butów wszelkiej maści są dziś
przeważnie takie, że mam po ich obejrzeniu złe sny :-(
Traktując temat wąsko - buty sportowe bardzo rzadko wyglądają na
sportowe (czyt. oszczędność w zdobnictwie i bajerach, brak smrodu
plastików, ładna linia, lekkość, wytrzymałość, dobre materiały,
ergonomia), a wygodne to one są jeszcze rzadziej. Bo ja nie wiem, jak
można ćwiczyć w czymś, czemu podeszwa się nie ugina ani trochę, a całość
jest podobna do butów kosmonauty robiącego pierwszy krok na Księżycu...

8. Data: 2007-09-17 08:59:56

Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam ponownie,
po odwiedzeniu kilku kolejnych sklepow stwierdzam ze aktualnie promowane są
jako sportowe buty z bardzo cienką podeszwą,co osoby znajome doradzające mi
zakup obuwia i stroju a cwiczące od dawna,skwitowały jako "takich nie
kupuj,one tylko na miasto"...
Idąc za ich radami kupiłam buty adidasa model allegra,czarne,sporo materiału
tesktylnego,leciutkie,dobra podeszwa,bardzo wygodne,przetestowane juz przeze
mnie na siłowni:-).
Co prawda przy zakupie nie mialam duzego wyboru ze wzgledu na poszukiwany
rozmiar,ale jestem zadowolona z tych butow,polecam.
pozdrawiam i jakby ktos chcial sie odwazyc na silownie damską na
Chomiczowce,zapraszam,ja juz raz bylam i bylo fajnie :-).
Iwona

9. Data: 2007-09-18 15:41:39

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"murziczek" wrote in message

> pozdrawiam i jakby ktos chcial sie odwazyc na silownie damską na
> Chomiczowce,zapraszam,ja juz raz bylam i bylo fajnie :-).
> Iwona

Hehe, jakby nie patrzeć- mam trochę dalekawo, ale za to jakby która z Was
chciała poćwiczyć w Krakowie, to gorąco polecam Magic Fitness na
Rusznikarskiej:)
[nie, nie płacą mi za reklamę:P po prostu jest tam naprawdę świetna
atmosfera, rewelacyjne prowadzące i fajne klubowiczki:)]
--
wild

Palette Deluxe (czy jak to sie tam) - pyt. do stosujacych
nikiel
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
WAKACJE Z MASAZEM - KURSY MASAZU TAJSKIEGO KAMPINOS k WARSZAWA
Biżuteria z pereł