Czarne muszki.

1. Data: 2002-01-17 07:29:04

Temat: Czarne muszki.
Od: "nieznajomy" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zauważyłem małe latające czarne, muszki wokół kwiatów
doniczkowych. Co to jest? Środki na mszyce nie działają. Pomóżcie.

2. Data: 2002-01-17 14:09:08

Temat: Re: Czarne muszki.
Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nieznajomy" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio zauważyłem małe latające czarne, muszki wokół kwiatów
> doniczkowych. Co to jest? Środki na mszyce nie działają. Pomóżcie.

Moze to ziemiorki. Trzeba zwalczyc je w ziemi. (Pojawiaja sie jak maja
wilgotno i cieplo).
Przesuszenie raczej rzadko pomaga - sa jakies preparaty do kupienia w
specjalistycznym sklepie (nie pamietam co to bylo - raz stosowalam i
poskutkowalo).

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2002-01-17 17:58:30

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
u mnie ten problem zniknal po wsadzeniu do ziemi paleczek owadobojczych
Zielonego Domu.
Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2002-01-18 22:55:57

Od: T...@w...pl (Tomek) szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej są to ziemiórki.
Jesli masz więcej doniczek zastosuj Nomolt 150 SC w stężeniu 0,05%(0,5
ml/litr). Jeśli masz kilka kwiatków skuteczne będą pałeczki
owadobójcze na min. ziemiórki są produkowane przez kilka firm. Larwy w
doniczkach podgryzają korzenie osłabiając je z czasem mogą narobić
sporo szkody.

Pozdrawiam

Tomek Zwalczanie chorób i szkodników

Szczepienie Brzoskwini