Czarne robaczki pod listkami nasturcji..

1. Data: 2005-06-19 15:37:56

Temat: Czarne robaczki pod listkami nasturcji..
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod listakami nasturcji, przy ogonkach, zaczęły sie gromadzić jakieś czarne
robaczki przypominające wyglądem pchły, bądź małe muszki, ale nie skaczą, i
chyba nie fruwają.
Co to jest? Co się z tym robi ? Jak się to zwalcza?

2. Data: 2005-06-19 16:09:56

Temat: Re: Czarne robaczki pod listkami nasturcji..
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:19cd.000000fe.42b59153@newsgate.onet.pl stokrotka

> [...]
> nie skaczą, i chyba nie fruwają.
> Co to jest? Co się z tym robi ? Jak się to zwalcza?

Hejka. Co to, nie widziałaś nigdy mszycy? :-) Masz mszycę burakową
(Aphis Fabae). Łatwo się je niszczy rozgniatając w palcach. ;-)
Pozdrawiam zblazowanie Ja...cki

3. Data: 2005-06-21 07:43:07

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Co to, nie widziałaś nigdy mszycy? :-) Masz mszycę burakową
> (Aphis Fabae). Łatwo się je niszczy rozgniatając w palcach. ;-)

Moje mszyce były zawsze białe: na śliwkach, różach itp.
Czy one zmieniają kolor? :-o

4. Data: 2005-06-21 09:40:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"stokrotka" <p...@o...pl> wrote in message

> Moje mszyce były zawsze białe: na śliwkach, różach itp.
> Czy one zmieniają kolor? :-o

Nie zmieniaja o ile wiem. To rozne gatunki mszyc.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2005-06-21 09:44:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0c6d.00000045.42b7c50a@newsgate.onet.pl stokrotka

> Moje mszyce były zawsze białe: na śliwkach, różach itp.
> Czy one zmieniają kolor? :-o

Hejka. Widocznie te mszyce nie są Twoje. < lol >
Pozdrawiam petryfikacyjnie Ja...cki

6. Data: 2005-06-21 09:59:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d98ngt$72j$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):
> "stokrotka" <p...@o...pl> wrote in message

> Nie zmieniaja o ile wiem.

Hejka. A jednak zmieniają. Zobacz biologię np. mszycy
brzoskwiniowo-trzcinowej. :-)
Pozdrawiam predyspozycyjnie Ja...cki

7. Data: 2005-06-21 13:15:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka wrote:

> Moje mszyce były zawsze białe: na śliwkach, różach itp.
> Czy one zmieniają kolor? :-o

Wystepuja w roznych kolorach. Moje sa czerwone:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/oczow/photos/pho
to_57.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2005-06-22 03:55:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message

> Hejka. A jednak zmieniają. Zobacz biologię np. mszycy
> brzoskwiniowo-trzcinowej. :-)

Dlatego sie ubezpieczylem piszac, ze "o ile wiem" :)
W przypadku opisanym tutaj chodzi o rozne gatunki mszyc.

Pozdrawiam,
Bpjea

Szukam informacji o konkretnej odmianie jaśminowca
Zabezpieczenie domku na działce przed włamaniem
Oczami owada
gruszka ma plamki
problemy z czereśnią.....