Czas remontów!!!

1. Data: 2002-06-08 19:57:50

Temat: Czas remontów!!!
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów

Napiszę krótko ...
Wiosna, lato to czas remanentów osobistych i remontów
wszelkich wokół nas :))) Wśród użytkowników na grupie
zauważyłam te lepsze "remonty" osobiste, rozliczanie się ze
swoich związków, zakładanie nowych związków,
tłumaczenie (nie ich tłumienie) emocji itd.
Ja pominę aspekt personalny a zajmę się przedmiotowym.
Nie będę czytała postów napisanych przez Was -drodzy
użytkownicy i nad tym mocno ubolewam, chowam komputer
do pudła na minimum miesiąc i zajmuję się malowaniem
swojego pokoju :)))

Masoneczka

Po moim powrocie zmienię nicka na Wolna Mularka ;)
ups po serii doświadczeń może Malarka pokojowa ;)
bo zapewne nikt mnie już jako Masoneczka nie pozna i
ja nie rozpoznam nikogo :( amnezja, skleroza, demencja?

Ania

1. Data: 2002-06-09 00:33:06

Temat: Re: Czas remontów!!!
Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masoneczka wrote:

> [...]
> użytkownicy i nad tym mocno ubolewam, chowam komputer
> do pudła na minimum miesiąc i zajmuję się malowaniem

A ja ciemna masa wymozdzona ogladaniem tv i reklam myslalem, ze kobiety
sa w stanie pomalowac pokoj na zolto w 10 minut :)

Flyer

1. Data: 2002-06-09 08:37:50

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer"

> A ja ciemna masa wymozdzona ogladaniem tv i reklam myslalem,
ze kobiety sa w stanie pomalowac pokoj na zolto w 10 minut :)

Hmm to nie bedzie tylko jeden pokój i zaczynam od poniedziałku
a ja romantyczna dusza myślałam, że mi ktoś pożyczy powodzenia
typu złam pędzel ojjjjjjjjjjjj na szczęście mam realnego pomocnika ;)

Ania vel Masoneczka

1. Data: 2002-06-09 10:19:31

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masoneczka wrote:

> Hmm to nie bedzie tylko jeden pokój i zaczynam od poniedziałku
> a ja romantyczna dusza myślałam, że mi ktoś pożyczy powodzenia
> typu złam pędzel ojjjjjjjjjjjj na szczęście mam realnego pomocnika ;)

Po obejzeniu "Byc albo nie byc" Mela Brooksa w latach 80 (remake
wczesniejszego filmu), nie zycze nikomu zlamania niczego :)

Flyer

1. Data: 2002-06-09 16:51:18

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Masoneczka"

> a ja romantyczna dusza myślałam, że mi ktoś pożyczy powodzenia
> typu złam pędzel ojjjjjjjjjjjj na szczęście mam realnego pomocnika ;)

Tipsów nie połam :))) !

Kasia
(Tuż po remoncie)

1. Data: 2002-06-09 18:11:31

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE"

> Tipsów nie połam :))) !

gdzie je kupić :)))?

Ania vel Masoneczka

1. Data: 2002-06-09 20:51:31

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE (a...@p...onet.pl) bulgocze:
<ae04pp$4fm$2@news.tpi.pl>

>"Masoneczka"
>
>Tipsów nie połam :))) !

:))) No to było naprawdę romantyczne! Będę teraz chodzić z uśmiechem
na mordce chociaż jest po 22! Niewiarygodne :)))

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-06-10 20:33:24

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "ika zuzeloth" podpłynęła do mnie i zakłapała mordką:

> Będę teraz chodzić z uśmiechem
> na mordce chociaż jest po 22!

N i e w i e r z ę, bo jesteś taka sama jak ja.
Po pierwsze - nie uśmiechasz się przed północą,
po drugie - to nie ma nic wspólnego z radością.

> Niewiarygodne :)))

Właśnie ! Właśnie !

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kasia
( dwa tysiące metrów
pod poziomem życia)

1. Data: 2002-06-10 21:17:09

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE (a...@p...onet.pl) bulgocze:
<ae32j2$im5$1@news.tpi.pl>

>N i e w i e r z ę, bo jesteś taka sama jak ja.

Siostra? Rodzice nic mi nie mówili...
Ale też jestem z Łodzi ;) no chyba, że Ty tam gościnnie jak ja tu pod
Trójmiastem.

>Po pierwsze - nie uśmiechasz się przed północą,
>po drugie - to nie ma nic wspólnego z radością.

Ale nie mam hebefrenii. Przysięgam, że już nie mam!
Wszystkiego w życiu trzeba spróbować z wyjątkiem kazirodztwa i tańców
ludowych.

> Kasia
>( dwa tysiące metrów
> pod poziomem życia)

Pod - tak tak tak!
Jak pod wodą.
Idę popływać i dorwę tego raka, który zjadł moją córkę!! :'((

1. Data: 2002-06-11 19:39:55

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka i...@s...wody znów podpłynęła do mnie, żeby zakłapać mordką:

> Siostra? Rodzice nic mi nie mówili...

Dla Twojego dobra.
Wiesz, co dwie... głowy to nie jedna :)

> Ale też jestem z Łodzi ;)

Podwodnej ;)

> no chyba, że Ty tam gościnnie

Ja wszędzie gościnnie. Nie stać mnie na własny cyrk.

> Ale nie mam hebefrenii. Przysięgam, że już nie mam!

Mój psychiatra mówi, że mam Ci nie wierzyć, dopóki nie napiszesz czegoś w
stylu nekrologowym.

pozdraki

Kasia

"Gdy wyciągniemy rybę z wody, związujemy jej przednie nóżki, żeby żwawe
stworzenie nie uciekło nam niespodzianie."

Inny wątek o depresji.
Testy "kuchennej" psychologii
Język migowy
Re: Porozmawiac o depresji - moj byly bol
Re: Porozmawiac o depresji - moj byly bol