CzasJestBliski

11. Data: 2017-04-09 14:37:18

Temat: Re: CzasJestBliski
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ponieważ ją nabyliśmy. Tę Świadomość.

Nie, Ona istniała od zawsze, jest pozaczasowym, ponadczasowym Bytem
Pierwotnym nie mającym ani Początku ani też nie będzie mieć końca.
Przestrzeń euklidesowa, w której my istniejemy, jest wytworem
Świadomości i została stworzona wraz z pierwszym doświadczeniem
stworzenia Materii przez Świadomość.

> Poniekąd. Zwierzęta np tej potrzeby nie mają, są podporządkowane
> jedynie instynktowi - ich instynktowne zachowania realizują kolejne
> etapy ich żywota.
>
> Chociaż jak tak (od lat już) przebywam z moim psem i kotami, to mam
> obalające ten schemat obserwacje - i bardzo wątpię w dominację samego
> instynktu u tych zwierząt. Albowiem widzę w nich taką mądrość, że
> niemal ludzką. Instynkt nie dałby rady jej podrobić.

Mają taką samą wadę jak ludzie nieświadomi swych obowiązków
wychowawczych: brakuje im poczucia własnej wartości i dają się
uzależnić. Chociaż z ktami to różnie bywa... :-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

12. Data: 2017-04-09 14:49:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czas jest nieskończony i nieograniczony, przez co w każdym jego
> momencie (jak w każdym punkcie prostej) jesteś równo oddalony od jego
> (jej) początku i końca o odległość nieskończoną. W sumie więc, wobec
> tego faktu i w proporcjonalnym zetknięciu z nieskończoną miarą czasu,
> wszystko, co działo się kiedykolwiek, dzieje teraz oraz będzie w
> przyszłości, dzieje się jednocześnie...

Tak. I znaczy to tyle samo, że czasu NIE MA lecz został wyłącznie
wymyślony prze ludzi dla uporządkowania zmieniających się stanów ich
świadomości w celu identyfikacji tychże stanów.
A ponieważ przestrzeń euklidesowa została stworzona w Swiadomości i
przez Świadomość dla potrzeb relalizacji Jej doświadczeń z Materią więc
w efekcie wszystko co się rozgrywa w przestrzeni euklidesowej rozgrywa
się, tak naprawdę, w przestrzeni stanów Świadomości, która jest wszędzie
i nigdzie. Jeeżeli wyeliminujemy zakłócenia i przeszkody (szum,
zaburzenia emocjonalne) ograniczająe szybkość rozprzestrzeniania się
informacji w Świadomości wówczas w przestrzeni nie posiadającej wymiarów
geometrycznych szybkość transferu informacji (przejścia z jednego stanu
Świadomości do drugiego) osiągnie wartość nieskończenie wielką a więc
czas przepływu będzie równy zero. Pierwszą wielkością współczesnej
fizyki, która zostanie obalona będzie skończona prędkość rozchodzenia
się światła lub generalnie fal elektromagnetycznych.

13. Data: 2017-04-20 20:45:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Znowu swoje wyobrażenia przedstawiasz jako fakty.

> Bredzisz.
> Ty na prawdę

Na... co???
przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

14. Data: 2017-04-21 08:11:25

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-20 o 20:45, Ikselka pisze:

> Na... co???

Do niczego innego nie dajesz rady się przyczepić :):)
Jesteś tytanem intelektu, jak typowy poseł pił i wyznawcy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-04-21 09:09:48

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-21 o 08:11, Kviat pisze:

> Do niczego innego nie dajesz rady się przyczepić :):)
> Jesteś tytanem intelektu, jak typowy poseł pił i wyznawcy :)

poseł pis oczywiście :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-05-17 08:34:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Do niczego innego nie dajesz rady się przyczepić :):)
> Jesteś tytanem intelektu, jak typowy poseł pił i wyznawcy :)

Nie jest trudno być tytanem intelektu dla kogoś, kto pisze "na prawdę".
Naprawdę!

17. Data: 2017-05-17 14:42:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-17 o 08:34, Ikselka pisze:

> Nie jest trudno być tytanem intelektu dla kogoś, kto pisze "na prawdę".
> Naprawdę!

Wytknięcie tego błędu jest najwyraźniej szczytem twoich możliwości
intelektualnych. Stąd u ciebie ta radość.
Takie osiągnięcia i takie szczyty nie są typowe dla pilsamskich tytanów
intelektu. Wspięłaś się na wyżyny i zdystansowałaś całą resztę swojego
środowiska. I to się chwali :)
Jeszcze trochę pracy i w artykułach na temat posła Piotrowicza,
Pawłowicz czy Rydzyka zaczniesz dostrzegać błędy interpunkcyjne. Ale nie
miej nadziei, choćbyś nie wiem ile lat jeszcze nad sobą pracowała, to
głębi merytorycznej nie będziesz w stanie ogarnąć. Biologii nie oszukasz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-05-18 21:55:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> miej nadziei, choćbyś nie wiem ile lat jeszcze nad sobą pracowała, to
> głębi merytorycznej nie będziesz w stanie ogarnąć. Biologii nie oszukasz :)

Mogę ci to wydać.

Słowo o kłamstwie kobiet.
Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Próba kneblowania ujawniania Prawdy
Re: Sex bez zobowiazan.
Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?