Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....

1. Data: 2001-08-26 15:08:47

Temat: Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna wlasnie dostala sie na medycyne i usilnie poszukuje czaszki
i szkieletu.
Moze ktos sie orientuje jak to zdobyc.....
Pozdrawiam

Marcin

2. Data: 2001-08-26 15:55:20

Temat: Re: Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....
Od: "ika zuzeloth" <i...@b...spamu.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <m...@p...onet.pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Moja dziewczyna wlasnie dostala sie na medycyne i usilnie poszukuje
> czaszki i szkieletu.

Na Eris, przeciez jest sierpien!!!
Gdyby 'usilnie' poszukiwala, to juz by miala. Ci z drugiego roku wywieszaja
ogloszenia, ze sprzedaja gnaty. A na pewno wywiesza we wrzesniu (pod
koniec).
Tylko takie cacko ladnie kosztuje... Moj Tadek (Bozenka) byl pozyczony :)

--
ika - umop apisdn

3. Data: 2001-08-26 16:19:03

Od: m...@g...pl (MaciejD) szukaj wiadomości tego autora

In article <9mb64p$drf$1@news.tpi.pl>, ika zuzeloth wrote:
> [...]
> koniec).
> Tylko takie cacko ladnie kosztuje... Moj Tadek (Bozenka) byl pozyczony :)

Ile takie cos kosztuje? hmmm moj ojciec jescze chyba takowa ma w garazu
hehe (gdzie straszy! uuuu hehe) jescze z czasow studiow na AM i ja rozniez
z niej korzystalem.

4. Data: 2001-08-27 12:30:09

Od: "Piotr Czarnecki" <p...@s...usoms.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czaszki
> i szkieletu.
> Moze ktos sie orientuje jak to zdobyc.....

Czesc!

Najlepiej poczekaj na rozpoczecie roku, a na uczelni na pewno pojawia
sie ogloszenia sprzedazy - glownie czaszek, kosci zadziej sie trafiaja (sa
jednak troche prostsze w budowie i latwiej wchodza do glowy).

Odnosnie cen, to zalezy od jakosci towaru. Ja sprzedalem ostatnio
czaszke po okazujnej cenie 150 zl, stan sredni. Ceny dochodza do ok 200-300
zl, jesli dobrze pamietam.

Istnieje tez inna opcaj - pojsc na cmentarz, zagadac z grabarzami (za 50
zeta albo flaszke masz calkiem niezla czaszke). Pozniej do sklepu
chemicznego, kupic lug sodowy i do gara. Nie wolno przeholowac z maceracja,
bo bedzie sie pozniej sypac. Moj kumpel tak wlasnie zdobyl materialy
dydaktyczne na anatomie. Zdecydowanie najtansze rozwiazanie!

Pozdrowienia

Piotr Czarnecki

5. Data: 2001-09-02 22:27:40

Temat: Odp: Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wrażliwość na ludzkie szczątki idąc na medycynę trzeba mieć wrodzoną,
czy też można się przyzwyczaić do tej niecodziennej rozrywki

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

6. Data: 2001-09-02 23:11:02

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Mon, 3 Sep 2001 00:27:40 +0200 , "Adam"
<n...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>Czy wrażliwość na ludzkie szczątki idąc na medycynę trzeba mieć wrodzoną,
>czy też można się przyzwyczaić do tej niecodziennej rozrywki

Można się przyzwyczaić. Anatomia to zresztą niewiele - tam preparaty
nie zawsze wyglądaja jak człowiek.
Problem zaczyna sie wtedy kiedy widzisz robotę patomorfologa ( tę
różną od patrzenia w mikroskop )
--
Cosa
c...@p...onet.pl

kompiel dla oczu?
Gdzie joga na Slasku?
Nieprzyjemny zapach stóp.
jaka grupa krwi 0+AB?
Konflikt grypy krwi przy planowaniu dziecka