Czego POtrzeba do zastanowienia siem nad wlasnom [nie]normalnosciom?

31. Data: 2020-07-10 11:55:16

Temat: Re: Czego POtrzeba do zastanowienia siem nad wlasnom [nie]normalnosciom?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Nie wiem czemu tak się podniecasz Lemem. Przecież był żydem.

Mądrymi Żydami zawsze się podniecam. Coś ci nie klapuje w twoim ,,moim
antysemityzmie"? Jakoś to tam wpasujesz, zdolna z ciebie szujka przecież,
spoko.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

32. Data: 2020-07-10 13:03:04

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak chciałaś mnie napiętnować to sugerowałaś, że piszę z Izraela. Czyli przekaż był
jasny i zrozumiały. Żyd to twój wróg. Jeśli chcesz kogoś obrazić to nazwie go żydem.
Strasznie to prymitywne, ale taka już jesteś. Każdy kto się z Tobą nie zgadza musi
być żydem pedałem lewakiem. Strasznie to prymitywne.

33. Data: 2020-07-10 13:43:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> Każdy kto się z Tobą nie zgadza musi być żydem pedałem lewakiem. Strasznie to

Niom. A ty nazywajac mnie kupą tłuszczu i grubą - kogo chcesz piętnować? Bo
wiesz, mnie to lata, ale tym grubym niekoniecznie.
PS. Skąd ja cię znam... Ale sobie przypomnę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-07-10 14:48:57

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Każdy podpisuje się tym czym chce się wyróżnić. Ja nazwiskiem, ty rozmiarem.

35. Data: 2020-07-10 15:07:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Każdy podpisuje się tym czym chce się wyróżnić. Ja nazwiskiem, ty rozmiarem.

XL w moim podpisie to moja SAMOOCENA, a nie wielkie ubrania, staruchu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

36. Data: 2020-07-10 15:30:37

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Znaczy się że ego wyjebało ci w kosmos. Nie ma się czym chwalić, tym bardziej że to
bezpodstawne.

37. Data: 2020-07-10 16:44:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Znaczy się że ego wyjebało ci w kosmos.

Ten twój portrecik był bardziej nobliwy niż język.

> Nie ma się czym chwalić, tym bardziej że to bezpodstawne.

I mówi to garniturowy cham :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

38. Data: 2020-07-10 16:48:01

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Już ci pisałem że dostosowuje język do poziomu rozmówcy

39. Data: 2020-07-10 17:09:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 10:10, z...@g...com pisze:
> Nie wiem czemu tak się podniecasz Lemem. Przecież był żydem.

ale napisal Szpital przemienienia i byl przeciez sztuczna inteligencja

--
gazebo

40. Data: 2020-07-10 17:24:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Już ci pisałem że dostosowuje język do poziomu rozmówcy

Kłamiesz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

GazebKO z cicha penka ;)