Są zdolni do wszystkiego

1. Data: 2020-07-02 18:36:33

Temat: Są zdolni do wszystkiego
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://oko.press/mowie-ze-jak-sie-te-karty-nie-znaj
da-dzwonie-na-policje-niepokojace-sygnaly-z-komisji-
wyborczych/

Przecież potem się pójdzie do spowiedzi i po sprawie. Ksiądz jeszcze
pochwali.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-02 23:52:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Na zlodzieju czapka gore, jak ciem zlapiom za rencem krycz zlodzieje mnie zlapali i
ze to nie twoja ruka ;)
Takimi metodami falszowano wybory w calym obozie lewackiej KOmuny
dziesiatki lat.
Teraz siem lewizna boi ze metody przejela druga strona stad wycie ;P

3. Data: 2020-07-03 00:11:02

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak można być takim ortograficznym downem?

4. Data: 2020-07-03 02:37:22

Temat: Re: Są zdolni do wszystkiego
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-02 18:36, Kviat wrote:
> [...]
wyborczych/

> Przecież potem się pójdzie do spowiedzi i po sprawie. Ksiądz jeszcze

//moze siem kto zastanawial, czy glosowac na tego Czaskoskiego...

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-10-23/w-kil
ku-komisjach-wiecej-kart-wyjeto-z-urn-niz-bylo-wydan
ych-doszlo-do-nieprawidlowosci/

5. Data: 2020-07-03 07:50:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak można być takim zyciowym lewackim downem?

6. Data: 2020-07-03 07:58:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//moze siem kto zastanawial, czy glosowac na tego Czaskoskiego...

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-10-23/w-kil
ku-komisjach-wiecej-kart-wyjeto-z-urn-niz-bylo-wydan
ych-doszlo-do-nieprawidlowosci/

---
To pikus.
Przekrenty na wkladanie kart solidaruchow w pliki kart KOmuchow byly przy liczeniach
glosow POwszechne w latach 90tych, POczawszy od "pierwszych demokratycznych". Teraz
to wylazi w mentalnosci wyborczej lewackiej POstKOmuny.

7. Data: 2020-07-03 08:11:39

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przecież to prezes panicznie boi się utraty władzy i wszystkimi środkami walczy o
nią. Ma do tego media i ambony. Retoryka jest wojenna i mobilizuje do desperacji
czynów. Rzucenie butelką w Trzaskowskiego na wiecu wyborczym to najlepszy przykład,
choć aktywacja bezrefleksyjnych zwolenników pis choćby tutaj pokazuje jak można
prostym ludziom wyprać mózgi. Dla nich władza PiS jest taka sama wartością jak władza
kościoła. A dla obrony takich wartości ludzie dadzą się zabić. I będą zabijać.

8. Data: 2020-07-04 05:02:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-03 07:58, m...@g...com wrote:

> [...]
demokratycznych". Teraz to wylazi w mentalnosci wyborczej lewackiej POstKOmuny.

"? ??????, ??? ?????????? ???????, ??? ? ??? ????? ? ?????? ??????????;
?? ??? ??? ??????????? ?????, ??? ??? ? ??? ????? ??????? ??????."

//to ten sam, ktory zalecal, by obstrukcjonistow nazywac faszystami...

9. Data: 2020-07-04 05:15:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-03 08:11, z...@g...com wrote:
> [...]
kościoła. A dla obrony takich wartości ludzie dadzą się zabić. I będą zabijać.

//moze jakis opozniony jestes...?
//pytam z grzecnosci...!

https://zyciestolicy.com.pl/polskie-zderzenie-cywili
zacji/

"Być lub nie być Polski!"

"Spójrzmy pod cywilizacyjnym kątem na toczący się w Polsce spór, który
ujawnia się też w obecnej kampanii prezydenckiej. Mamy z jednej strony
Andrzeja Dudę odwołującego się do wartości określających cywilizację
łacińską, zabiegającego o zrozumienie u Polaków, a po drugiej stronie
kontrkandydata ,,Europejczyka" czującego się dobrze z brukselskim
bizantynizmem, a popieranego przez ludzi formowanych przez wpływy
cywilizacyjne zaszczepiane Polakom z zewnątrz, co zresztą często nie
jest przez nich uświadamiane.

Spoglądając na dzieje Polski dostrzeżmy, że siłę i wielkość
Rzeczypospolitej Polacy budowali w warunkach krzepnącej cywilizacji
łacińskiej, jej upadek następował, gdy w polskim społeczeństwie
przybierał na sile wpływ cywilizacyjny Berlina i Moskwy. Było to
szczególnie widoczne w końcu XVIII wieku, gdy doszło do rozbiorów
Rzeczypospolitej. Takie oddziaływanie nadal jest dla państwa polskiego
bardziej niebezpieczne, niż mogące Polskę zaatakować dywizje, samoloty i
rakiety prezydenta Putina.

Kręgosłupem polskości (Bóg-Honor-Ojczyna) są wartości cywilizacji
łacińskiej, przetrącenie tego kręgosłupa oznacza koniec Polski w każdym
wymiarze, nie tylko państwowym, ale też narodowym. Takie jest też
znaczenie wyborów, których obecnie dokonujemy między Andrzejem Dudą, a
Rafałem Trzaskowskim. Wybór Trzaskowskiego będzie czymś na kształt
poprzedzającego rozbiory ustanowienia królem Polski Stanisława Augusta
Poniatowskiego, utrzymanka rosyjskiej carycy Katarzyny."

10. Data: 2020-07-04 05:18:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A dla obrony takich wartości ludzie dadzą się zabić. I będą zabijać.
---
Patrz renKOczyny P[Osla] Nitrasa ;P
A zabijanie lewacy majom opanowane perfect od czasow SB/UB

Głupota boli.
Pomagac lub nie pomagac?
"Polskie zderzenie cywilizacji"... aka opcja kontynentalna versus atlantycka.
Dlatego głosuję na PiS!
Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P