Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P

1. Data: 2020-06-30 10:06:37

Temat: Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No i zalalo Wawcem wczoraj POrzundniej ;P
Bo zabloKOwali zrzuty scieKOw do Wisly? ;)
https://zyciestolicy.com.pl/warszawa-celowo-zalana/
https://www.gazetaprawna.pl/galerie/709973,duze-zdje
cie,1,warszawa-pod-woda-zalane-ulice-i-samochody-rat
ownicy-na-pontonach.html

2. Data: 2020-06-30 11:04:32

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POjebańcu. W Jaśle też opozycja zablokowała kanały burzowe?
Poziom paranoi tu piszących jest rodem z domu wariatów.

3. Data: 2020-06-30 23:38:58

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.06.20 um 11:04 schrieb z...@g...com:
> POjebańcu. W Jaśle też opozycja zablokowała kanały burzowe?
> Poziom paranoi tu piszących jest rodem z domu wariatów.

Nikt nie widzial tam Billa Gatesa albo Donalda Tuska? Merkel z Macronem
wlasnie sie spotkali, wiec moze oni? A moze postawiono tam maszty 5G?

Ale to zart. Wyjasniam to, bo kiedys potraktowano serio moje zarty
(dorzucilem tez jakies fikcyjne raporty z badan), ze modlitwy
przyspieszaja rekonwalescencje, gojenie sie ran i przezywanie operacji
oraz pokropki aut zmniejszaja korozyjnosc, wypadkowosc i podatnosc na
kradzieze. :-)

No coz, ludzie sa rozni. Niektorzy potrzebuja prostych wyjasnien.

Btw. Kiedys dla jaj napisalem pare listow do "Naszego dziennika" jako
stary piernik (mialem wtedy grata maszyne do pisania - ciezko bylo!) i
bylem w internecie!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

4. Data: 2020-07-01 00:15:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://zyciestolicy.com.pl/warszawa-celowo-zalana/

5. Data: 2020-07-01 01:57:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POmachac zacietrzewiencom czerwoniom plachtom
przed zaszlymi krwiom byczymi oczkoma
to nawet POstu nie POtrafiom POprawnie odczytac ;P
I juz piana slowno-yntelektualna z ich klawiaturek
scieka jak scieki do Wisly w Wawce albo wybija
studzienkami na metr conajmniej... ;)))))
TylKO nie POniszccie sobie eranow i klawiatur ;P

6. Data: 2020-07-01 02:01:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bog zacietrzewiencow a jakze -tez KOcha! ;)

Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.
Trzaskowski się naćpał?