Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?

1. Data: 2020-06-30 04:11:06

Temat: Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Karoń: Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ
ze służbami wojskowymi.

https://youtu.be/RdJyoA0KoJo?t=300

2. Data: 2020-06-30 07:54:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 04:12:19 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> Karoń: Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ
> ze służbami wojskowymi.
>
> https://youtu.be/RdJyoA0KoJo?t=300

Kukur chciał kiedyś, żebym wziął stypendium i robił kierunek w tzw. Wyższej Szkole
Administracji Cywilnej w Warszawie kształcącej wyższych urzędasów z certyfikatami do
ministerstw, tudzież następnie kandydatów do dalszego kształcenia w kolejnych
uczelniach, tym razem specsłużb CYWILNYCH.

Rodzinka mnie niestety nie puściła do Warszawki, co do dzisiaj uważam za jeden z
popełnionych przez nią błędów.

Podobnie, że ładnych parę lat później nie wsparła mojej kariery literackiej jako
poety folkowo-pogańskiego i przeszkodziła mi w urządzaniu wieczorków literackich z
groupies ze średnich szkół plastycznych. Jak nie bezpośrednio pieniędzy, to
przynajmniej dorobiłbym się ładnej żony wiccanki ściągającej prosperity ;)

3. Data: 2020-06-30 10:26:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Karoń: Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ
ze służbami wojskowymi.
---
Masz/mial na mysli dawne sluzby POstKOmunistyczne? ;P

4. Data: 2020-06-30 10:35:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 10:26:47 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> Karoń: Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ
> ze służbami wojskowymi.
> ---
> Masz/mial na mysli dawne sluzby POstKOmunistyczne? ;P

A co w Czeciej nie jest postkomunistyczne?

5. Data: 2020-06-30 11:01:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A co w Czeciej nie jest postkomunistyczne?
---
wloncznie z tobom w aspekcie sluzby dawnym ide[al]OM? ;P

6. Data: 2020-06-30 11:16:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 11:01:49 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> A co w Czeciej nie jest postkomunistyczne?
> ---
> wloncznie z tobom w aspekcie sluzby dawnym ide[al]OM? ;P

Ja tym ideałom mówiąc najdelikatniej, uczciwszy uszy: wypróżniam się w rozdziawioną
jamę gębową, chociaż zmuszano mnie do ślubowania im przez cały PRyL począwszy od I
klasy podstawówki. Problem jest na górze, że POPiS-owcy z nich chyba nigdy nie
wyrośli, takie obserwując ich można mieć wrażenie.

Nie bardzo jest z czego wybierać zatem, z w/w powodów. Jeśli już trzeba, to tego,
który łatwiejszy jest dla mnie w odbiorze ze względu na uwarunkowania środowiska
społecznego. W sposobie działania / postępowania tzw. oświeconych mieszczan
popierających Rafałka nie ma żadnych tajemnic, są do bólu przewidywalni, podczas gdy
środowisko tzw. dobrej zmiany po 5 latach rządów jest dla mnie jak sfinks, nie do
przeniknięcia w ramach metod strukturalnej analizy procesu historycznego.

7. Data: 2020-07-01 03:57:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 07:54, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
przynajmniej dorobiłbym się ładnej żony wiccanki ściągającej prosperity ;)

Z rodzinom to najlepiej na zdjenciu...

//a moze, taka karma?

8. Data: 2020-07-01 04:00:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 10:26, m...@g...com wrote:
> Karoń: Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ
> ze służbami wojskowymi.
> ---
> Masz/mial na mysli dawne sluzby POstKOmunistyczne? ;P

Jest tam dalej zasadne pytanie, jak to mozliwe, ze kandydat 'z
kapelusza' ma 'od reki' 13 %?

9. Data: 2020-07-01 04:09:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-30 11:16, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
przeniknięcia w ramach metod strukturalnej analizy procesu historycznego.

Moze dlatego, ze nie uwzgledniasz 14-nastu punktow Wilsona i tego, ze
hegemon nadal liczy na owocnom wspolprace...?

//zostali przejeci na pniu i dlatego nie bylo lustracji...
"IPNtv: Czy wywiad cywilny PRL został przejęty przez amerykańskie służby
specjalne?"
https://www.youtube.com/watch?v=wOVTkDaNRHg

10. Data: 2020-07-01 07:35:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Jest tam dalej zasadne pytanie, jak to mozliwe, ze kandydat 'z
> kapelusza' ma 'od reki' 13 %?

Tak samo, jak było kiedyś możliwe, że kandydat ,,znikąd", Stan Tymiński, o
którym żywa dusza w Polsce wcześniej nie słyszała, o mało co nie wygrał. Te
same pieniądze (znaczy wrogie), jeden pies. Słowem tfu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...