Trzaskowski się naćpał?

1. Data: 2020-06-28 21:59:25

Temat: Trzaskowski się naćpał?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabuzowany Trzaskowski na Powiślu - naćpany czy pijany?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-29 11:48:00

Temat: Re: Trzaskowski się naćpał?
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.06.2020 o 21:59, XL pisze:
> Nabuzowany Trzaskowski na Powiślu - naćpany czy pijany?

Ale czy to ważne? Kogo chciała byś mieć za szefa - swojego reprezentanta
w postaci wyrachowanej kłamliwej suki na której przy kamerze nigdy mucha
nawet nie usiądzie, czy niechlujnego faceta który lubi zaglądać do
kieliszka, który za to nigdy nie kłamie czy nie łamie składanych
obietnic? To tak ogólnie bo oczywiście my Polacy nie mamy takich dylematów.

3. Data: 2020-06-29 13:27:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]

> czy niechlujnego faceta który lubi zaglądać do
> kieliszka, który za to nigdy nie kłamie czy nie łamie składanych

LOL
Takiego?
https://youtu.be/Or9astJoOcw
To chyba nie znasz TEGO... hmmm... ,,serialu":
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Grupa_Bilderberg

> To tak ogólnie bo oczywiście my Polacy nie mamy takich dylematów.

No nie wiem.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-06-30 02:24:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-29 13:27, XL wrote:

> [...]
> Takiego?
> https://youtu.be/Or9astJoOcw
> To chyba nie znasz TEGO... hmmm... ,,serialu":

Kwachu popil w Kijowie... byla siara... Kopaczowa popila w Berlinie, tez
byla siara...

Na takie 'gesty' trzeba uwazac, bo nie przynosi to chluby pozostalym
Polakom...!

5. Data: 2020-06-30 09:06:26

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2020 o 13:27, XL pisze:

> LOL
> Takiego?
> https://youtu.be/Or9astJoOcw
> To chyba nie znasz TEGO... hmmm... ,,serialu":
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Grupa_Bilderberg

Wszystko jedno

> No nie wiem.

Wśród tych 10 kandydatów przynajmniej teoretycznie było kilku na których
można by pokładać nadzieję że będą godnie reprezentowali nasze Polaków
interesy. Kogo "wybierają" Polacy, ano dwu takich co do których nie ma
wątpliwości że ile sami możne nie są kanaliami to na pewno interesy
kanalii będą przy nich kwitły. Tak więc nie mamy dylematów bo nie dano
nam  szansy na uczciwe wybory.

6. Data: 2020-06-30 09:17:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Kwachu popil w Kijowie... byla siara... Kopaczowa popila w Berlinie, tez
> byla siara...
>
> Na takie 'gesty' trzeba uwazac, bo nie przynosi to chluby pozostalym
> Polakom...!

No dlatego przecież uważam - pokazuję to pisząc o tym.
Ewidentnie facet najarany. Alkoholu by raczej w tym momencie nie użył, ale
na dopalaczu jechał jak dwa a dwa cztery. Szaleństwo w oczach, dziwne
manipulacje ustami...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-06-30 09:20:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> wątpliwości że ile sami możne nie są kanaliami to na pewno interesy
> kanalii będą przy nich kwitły. Tak więc nie mamy dylematów bo nie dano

Przy którym by nie kwitły? Jakiś konkret? Tylko o Bosaku mi nie mów - ja
doskonale wiem, dlaczego odeszłam z RN (Konfederacji) - właśnie dlatego, że
zobaczyłam ,,interesy" za słupkiem, to co dopiero byłoby przy dojściu do
władzy...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-06-30 09:28:11

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A ja się od dłuższego czasu zastanawiam dlaczego w Polsce ideologia liberalna musi
być wysmarowana różnymi gównami religijno ksenofobicznymi. Zawsze mi się wydawało, że
tego nie da się połączyć, a tu proszę :)

9. Data: 2020-06-30 11:54:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 09:28:13 UTC+2 użytkownik z...@g...com
napisał:
> A ja się od dłuższego czasu zastanawiam dlaczego w Polsce ideologia liberalna musi
być wysmarowana różnymi gównami religijno ksenofobicznymi. Zawsze mi się wydawało, że
tego nie da się połączyć, a tu proszę :)

To tak jak w krajach arabskich, gdzie liberalizm i konkurujący z nim socjalizm coraz
częściej wysmarowane bywają wahabizmem.

10. Data: 2020-06-30 12:07:03

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Religia zawsze była wygodnym narzędziem władzy, ale myślałem że mamy to już za sobą.
A okazuje się, że lud prosty kupuje wszystko co ma znamiona mistyczne.

Paweł Kozioł
Tupet
S-POKO :-)
BeastMilk made by BillyGates czyli walka z karmieniem piersiom
Stuhry i Szczurki...