A zęby, włosy, plamy...

1. Data: 2020-06-28 23:37:12

Temat: A zęby, włosy, plamy...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..czy wolno mi jeszcze będzie ROZJAŚNIAĆ i WYBIELAĆ? Zejdziemy do
podziemia, czy pod groźbą aresztu za ,,RASIZM"
trza będzie świecić żółtymi kalendarzami, plamami po keczupie na
tiszertach?
A buty mają być CZARNE, czy BIAŁE?
Pierwsze nieteges, no bo jak - CZARNE NAJNIŻEJ??!!
No, a BIAŁE tenisówki to z kolei symbol rugowania czarnego z moich
rasistowskich wyborów obuwniczych!!!
O NIE, CZARNYCH ANI BIAŁYCH BUTÓW NIE ODDAM!!!
?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/L-Oreal-usuwa-z-opa
kowan-slowo-bialy-7913774.html?fbclid=IwAR1lEc9Ybmg4
BJDAfL5wTvVVg9mGRdCZeh5u1MqIBOtikx9zOcZU8F2kYmU

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-29 06:44:24

Temat: Re: A zęby, włosy, plamy...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 22:37, XL pisze:
> [...]
> rasistowskich wyborów obuwniczych!!!
> O NIE, CZARNYCH ANI BIAŁYCH BUTÓW NIE ODDAM!!!

upierdola ci stopy :]

--
gazebo

3. Data: 2020-06-29 10:42:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> upierdola ci stopy :]

A ty co, w czerwonych butkach pewnie skikasz? ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-06-29 11:50:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 09:42, XL pisze:

> A ty co, w czerwonych butkach pewnie skikasz? ?

stary jestem, sikam pod siebie, a jaka wygoda, i cieplo i namaczac nie
trzeba

--
gazebo

5. Data: 2020-06-29 11:59:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> stary jestem, sikam pod siebie, a jaka wygoda, i cieplo i namaczac nie
> trzeba

I w dodatku czytać nie umiesz...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-06-29 12:13:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 10:59, XL pisze:

> I w dodatku czytać nie umiesz...

a drugi skrecil w prawo

--
gazebo

7. Data: 2020-06-29 14:01:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a drugi skrecil w prawo

Skiknął.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-06-29 15:44:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 13:01, XL pisze:

> Skiknął.

wytlumaczylbym ci, tylko jaki w tym sens?

--
gazebo

9. Data: 2020-06-29 17:12:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> wytlumaczylbym ci, tylko jaki w tym sens?

A wystarczyło, żebyś sobie przeliterował ,,SKIKASZ" i byłoby bez obciachu.
Kocha cię Bóg, kocha, spoko.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-06-29 17:55:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 16:12, XL pisze:

> A wystarczyło, żebyś sobie przeliterował ,,SKIKASZ" i byłoby bez obciachu.
> Kocha cię Bóg, kocha, spoko.

no wlasnie, slup to slup, ile razy wen jebnelas

--
gazebo

Biel i jasność na indeksie.
Trzaskowski się naćpał?