Głupota boli.

1. Data: 2020-07-02 09:04:06

Temat: Głupota boli.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy dorośli, wydaje się, że rozumni ludzie, wierzą w ściemy dla
idiotów...
A ich rodzice, też wydaje się że rozumni, oskarżają o głupotę
swoich dzieci ,,rząd" - to jest, to jest bardzo żałosne.
Nie jestem specjalistką finansową, jestem szaraczkiem w tym względzie, ale
mam rozum - NIGDY NAWET NA CHWILĘ NIE UWIERZYŁAM W BITCOIN.
Tudzież (przy okazji wspomnę) we franka szwajcarskiego...
https://www.plotek.pl/plotek/7,78649,26085581,krzysz
tof-krawczyk-przezywa-dramat-jego-przyjaciel-stracil
.html#a=168&c=100

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-07-02 09:25:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Takie som efekta chenci szybkiego wzbogacenia siem. POtem obwiniajom wszystkich
dooKOla...

3. Data: 2020-07-02 09:50:35

Temat: Re: Głupota boli.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Takie som efekta chenci szybkiego wzbogacenia siem. POtem obwiniajom wszystkich
dooKOla...

Boli - zwłaszcza gdy specjalista bankowy wierzy w tak oczywiste przekręty
:-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-07-02 11:46:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dooKOla...

Boli - zwłaszcza gdy specjalista bankowy wierzy w tak oczywiste przekręty
---
Alez tacy nie majom zludzen co do natury tych szwindli, ale myslom ze som sprytniejsi
i zdonzom zarobic swoje i na czas uciec.

5. Data: 2020-07-02 11:47:18

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przyjmij wyrazy współczucia

6. Data: 2020-07-02 12:28:23

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.07.20 um 11:47 schrieb z...@g...com:
> Przyjmij wyrazy współczucia

Gilles-de-la-Tourette-Syndrom lub Tourette-Syndrom to rzeczywiscie
przykra sprawa.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

7. Data: 2020-07-02 12:29:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/btc-warte-280-m
ln-pln-skradzione-z-gieldy-bitfinex-na-skutek-wlaman
ia/

8. Data: 2020-07-02 13:22:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> Alez tacy nie majom zludzen co do natury tych szwindli, ale myslom ze som
> sprytniejsi i zdonzom zarobic swoje i na czas uciec.

A to prawda.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-07-02 13:24:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/btc-warte-280-m
ln-pln-skradzione-z-gieldy-bitfinex-na-skutek-wlaman
ia/

Wg odkorowanego Krawczyka to Morawiecki zrabował. Czy coś.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-07-02 13:24:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Gilles-de-la-Tourette-Syndrom lub Tourette-Syndrom to rzeczywiscie
> przykra sprawa.

Też współczuję.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Pomagac lub nie pomagac?
"Polskie zderzenie cywilizacji"... aka opcja kontynentalna versus atlantycka.
Dlatego głosuję na PiS!
Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?