Czekajcie, czekajcie.

1. Data: 2007-02-16 05:17:36

Temat: Czekajcie, czekajcie.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio nie dorównuję umysłem.
Się wzieło tyle inteligentów, że ciężko sprostać.
Pytałem co to jest mężczyzna.
I jakby przerośnięte pytanie to było.
Jakby inteligentne, zbywają to pytanie :-))
Lub czekają na jakąś odpowiedź.

Jedyny który wie i wyartykułować potrafi :-)))
Toż mię w zaszczyt kopnął. :-)))
Bardzo bym prosiakował nie być tu jedyną nie babą!

Aaa, oczywiście.szczyli bez liku.
Ja nie chciałem, o podnoszeniu deski,
co sugeruje element widomy.

Strup

No. Sprowokuj nie chłopcze :-)

2. Data: 2007-02-16 05:32:22

Temat: Odp: Czekajcie, czekajcie.
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:er3eov$l72$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Jedyny który wie i wyartykułować potrafi :-)))
> Toż mię w zaszczyt kopnął. :-)))
> Bardzo bym prosiakował nie być tu jedyną nie babą!

Boisz się że cię zdetronizują z nicka? ;P

3. Data: 2007-02-16 08:02:33

Temat: Re: Czekajcie, czekajcie.
Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 06:17, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Jedyny który wie i wyartykułować potrafi :-)))
> Toż mię w zaszczyt kopnął. :-)))
> Bardzo bym prosiakował nie być tu jedyną nie babą!

nie wywołał mnie do odpowiedzi zarzut, czy też prowokacja, iż eTaTa ma
się tu za jedynego nie babę i że niby nie daje rady inteligentom. to
jest dokładnie tak samo, jak ze stawianiem duży liter na początku
zdania. w dobie internetu ortografia zostaje wystawiona na próbę;
komputer poprawia za nas błędy, a dla szybkiego pisania i wygody
rezygnuje się z dużych liter, które w moim przypadku rezerwuje tylko
dla zwrotów grzecznościowych i imion. zresztą duże litery wizualnie
jakoś mi się pochodzą.

analogia do obwieszczania wszem i wobec, że ma się mosznę zamiast
macicy jest taka, że nie ma to większego znaczenia, skoro przekaz i
tak jest czytelny. nowe zdanie zaczyna się od akapitu, lub po kropce,
i to wystarczy. jestem człowiekiem i mam zdolność świadomego
formowania myśli, a kwestia rodzaju posiadanej płci (która wprawdzie
ma znaczący wpływ na subiektywizm tych sformułowań) jest drugorzędna.

definiowanie 'czym jest mężczyzna?', jak zresztą wszystko ostatnio,
wydaje mi się banalne. tak Sky, w jednym się z tobą zgadzam; też bym
podyskutował na jakiś ambitny temat.

pozdro.
Łukasz

4. Data: 2007-02-16 08:46:12

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uookie wrote:

> jest dokładnie tak samo, jak ze stawianiem duży liter na początku
> zdania. w dobie internetu ortografia zostaje wystawiona na próbę;
> komputer poprawia za nas błędy

Pierwsze, co robię, to wyłączam komputerowi te funkcje ;o)

'wszem i wobec'

bo tego nie poprawił ;o)

> definiowanie 'czym jest mężczyzna?', jak zresztą wszystko ostatnio,
> wydaje mi się banalne. tak Sky, w jednym się z tobą zgadzam; też bym
> podyskutował na jakiś ambitny temat.

To prawda. Spróbuję jakiś podrzucić jak wrócę z pracy... może się uda...
może nie... sam nie wiem.

Pozdrawiam serdecznie
Paweł

5. Data: 2007-02-16 08:48:30

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 16 Lut, 06:17, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

Ambitny?
A znasz ambitniejszy temat?

Jakieś babskie swyrdzie myłdzie?
Porzyciła mnie! Kosz, kura!
Strasznie ambitne :-)))

Wstyd się przyznać i tyle.

Miejże chłopie oleum! Nie jojcz, gdy na gospodarkę
nie przyjdzie. Zrób z niej, Panią.
Niech się pofioczy, a i oborę obetrze.

ett

6. Data: 2007-02-16 09:25:25

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Strup
>
> No. Sprowokuj nie chłopcze :-)

Boisz się że cię zdetronizują z nicka? ;P

Zmień nick, skórompodobny :-))
W dobie internetu każda literka gra.

Bezmała.

A właściwie, gdy nikt, a zaslisz, nie podejmuje tematu,
gdy wszędź zdrowoustne i bałamutne, dowcipne,
a jakże, rozymłanie dylematu, co zać męskością,
tak trudną w rozumie, snadź się zdaje opisać,
jak nadaliż sprawnością się popisując utwalić.
Tu w e-tym manifeście.

ett

7. Data: 2007-02-16 10:37:10

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a jakże, rozymłanie dylematu, co zać męskością,
> tak trudną w rozumie, snadź się zdaje opisać,
> jak nadaliż sprawnością się popisując utwalić.

Natenczas onegdaj jesteśmy tudzież .... a i owszem :)
Ogromnież radzi z tego posta drogi e-tato.

Fajnie że tata wpadł :)

Pozdrawiam
Vicky

p.s.
tak mi się jakoś ... literki poprzestawiały hehe.

8. Data: 2007-02-16 13:42:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45d57606$0$13178$f...@m...aster.pl...

> Natenczas onegdaj jesteśmy tudzież .... a i owszem :)
> Ogromnież radzi z tego posta drogi e-tato.
>
> Fajnie że tata wpadł :)

No to mamy kłopot... ;)
Vicky chodź -jest Zagadka. ;P

Aleś etat umoczył!!!! ;D

zarządzanie negatywnymi emocjami?
Odp: Kwanty a czasoprzestrzeń? Laik prosi...
Skyfilis
lekarstwo na rozdmuchane ambicje
Dla totalnie załamanych! ;)