Czekolada

1. Data: 2003-08-20 05:53:08

Temat: Czekolada
Od: "Kama-chan" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich na tej cudnej grupie, którą mam zamiar czytać regularnie i
zaraz zwracam się z wielką prośbą do Was, potrzeba mi jak najwięcej
przepisów na gorącą czekoladę, a w internecie znalazłam tylko kilka
powtarzających się i nie za ciekawych, więc teraz liczę na Was i proszę,
piszcie jaką czekoladę na gorąco lubicie, z jakimi dodatkami itp.

z góry dzięki z pomoc
Kama

1. Data: 2003-08-20 06:49:59

Temat: Re: Czekolada
Od: "Zoska" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

mleko + nesquik (wiem, len jestem;) + miód

mniaaaam!! ale sobie narobilam apetytu... ide ja zrobic :)
--

Zośka
----------------------

gg # 2324910 [24/7]
usun NOSPAM z adresu e-mail

1. Data: 2003-08-21 17:47:43

Od: "Kama-chan" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

KW!

Zoska <p...@N...pl> napisał(a):

> mleko + nesquik (wiem, len jestem;) + miód
>
> mniaaaam!! ale sobie narobilam apetytu... ide ja zrobic :)

Wielkie dzięki Zośka, szczególnie za to, że jedyna odpisalaś na mój post,
szkoda, że tak malo ludzi pije gorącą czekoladę...

pozdrówka
Kama

1. Data: 2003-08-21 18:52:10

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pyszna jest czekolada do picia LINDTA (mozna kupic w niektorych
hipermarketach, w torebeczkach pojedynczych.)

1. Data: 2003-08-21 21:25:32

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

heja!

a ja czekolade robie tak:
rozpuszczam tabliczke gorzekiej czekolady w kapieli wodnej....i dodaje
powoli gorace mleko w ilosci "na oko" kubasek... zaleznie od tego czy chcesz
czeklade bardzo esencjonalna , gesta i slodka czy cos "lzejszego" ;-) tyle
goracego mleka dodajesz.
pozdrawiam i mam nadzieje, ze troche pomoglam.
-=-
ewa
Użytkownik "Kama-chan" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w
wiadomości news:bhv2ci$c7s$1@atlantis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-08-21 21:56:40

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BeatkA" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Podobno pyszna jest czekolada do picia LINDTA (mozna kupic w niektorych
> hipermarketach, w torebeczkach pojedynczych.)
>

>Ja próbowałam i nie polecałabym. IMHO jest zbyt słodka. Ale, że ja ogólnie
nie przepadam za słodkimi rzeczami, więc może innym smakować.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-08-22 06:37:34

Od: "kac" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama-chan <K...@C...prv.pl.USUN_TO>, w poście:
bi30lc$clv$...@n...news.tpi.pl napisał:
> KW!
>
> Zoska <p...@N...pl> napisał(a):

> post, szkoda, że tak malo ludzi pije gorącą czekoladę...

lepsza jest zimna, w czasie upałów nawet z zamrażarki - świetnie
chłodzi, mniam, mniam

1. Data: 2003-08-22 08:58:09

Od: "Kama-chan" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

KW!

ewa <e...@d...org> napisał(a):

> [...]
> "lzejszego" ;-) tyle goracego mleka dodajesz.
> pozdrawiam i mam nadzieje, ze troche pomoglam.

Dziękuję wszystkim za te pomysły, staram się właśnie otworzyć w mojej
miejscowości sklep z czekoladą i do tego jeszcze czekoladą na gorąco/zimno
do picia, dlatego szukam różnych pomysłów, słyszałam też, że niektórzy
dodają do czekolady cynamon, a także o czekoladzie "na ostro", ale tu
zupełnie nie wiem co dodać...

pozdrówka
Kama

1. Data: 2003-08-22 09:00:51

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama-chan wrote:

> słyszałam też, że niektórzy
> dodają do czekolady cynamon, a także o czekoladzie "na ostro", ale tu
> zupełnie nie wiem co dodać...

polecam ci film "czekolada", choc moze nie dowiesz sie z niego konkretnych
przepisow, to z pewnoscia dowiesz sie z niego wielu ciekawych rzeczy o
czekoladzie :)
no i w ogole film jest wspanialy :)))
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-22 09:06:51

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Aug 2003 10:58:09 +0200, Waćpanna lub Waćpan Kama-chan, w
wiadomości <bi4lvj$fpr$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> do picia, dlatego szukam różnych pomysłów, słyszałam też, że niektórzy
> dodają do czekolady cynamon, a także o czekoladzie "na ostro", ale tu

Na ostro to chilli, wychodzi niezły hardcore. Polecam też czekoladę ze
spienionym mlekiem, jak będziesz miałą sklep to pewnie i spieniacz sobie
będziesz mogla kupić. Aha i doskonała jest też czekolada z 25tką rumu.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

O mięsie mowa...
kto zna jakies grupy dyskusyjne traktujace o kosmetykach...?
Dynia
GARNKI DO GOTOWANIA NA PŁYCIE INDUKCYJNEJ
Wołowina