Część onanistów - podszywaczy zerwie stuleje przy czytaniu

1. Data: 2006-11-13 17:08:18

Temat: Część onanistów - podszywaczy zerwie stuleje przy czytaniu
Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście w tytule cytata - rzecz dotyczy tematu, którego dawno nie było u
nas na grupie, czyli seksu.
Zaznaczam, że nie zamierzałem poruszać tematu.
Mimo mojego wieku jestem otwarty na różne seksualne wynalazki, ale forum na
tlenie chyba przekracza jakieś podstawowe formy smaku.

Trafiłem przypadkiem, bo chciałem zareklamować adminowi tlenu, że z konta
tlenu nie dochodzi poczta na onet (może ktoś z Was zna do administratora
poczty tlen - bo nie mogę go znaleźć.
Nawet w odpowiedzi na niedostarczoną pocztę dostałem info bez jego adresu.
Ale... W poszukiwaniu adresu faceta odpowiedzialnego za pocztę, trafiłem na
forum tlenu - m.in. forum dot. niepełnosprawnych.
Jestem zbulwersowany dyskusją na tym forum. Może ktoś z Was poradzi, jak
spowodować jego zamknięcie?

http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4848884

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

2. Data: 2006-11-13 17:34:56

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perła" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> [...]
> forum tlenu - m.in. forum dot. niepełnosprawnych.
> Jestem zbulwersowany dyskusją na tym forum. Może ktoś z Was poradzi, jak

Było już kiedyś o tym, nawet sam prowadziłem korespondencję e-mailową z o2 w
tej sprawie, oczywiście nic nie zrobili. Po prostu należałoby zażądać
zamknięcia całego forum o2. A to co zacytowałeś, to pewnie wylało się z
szamba jakim jest forum "Erotyka i Seks" na o2. Tam to dopiero są "perełki".
Napisałem, że ich forum świadczy o całym o2, nie zaprzeczyli jakoś ;-))

--
Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://www.cerbermail.com/?RpMb29jyVq

No więc można wygrać.
Aktualizacja poradnika "Twoje Prawa"
Oddam
Lublin - kandydat na radnego z okręgu Śródmieście-Bronowice
Oddam