Czeskie a może Słowackie pysznosci

1. Data: 2002-05-24 07:38:51

Temat: Re: Czeskie a może Słowackie pysznosci
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim pierwszy raz pojechałam na Słowację to znajoma tłumaczyła mi, że to są
takie duże placki ziemniaczane z czym popadnie (moga byz z czosnkiem i
serem, a mogą byz z bitą śmietaną). niestety za każdym razem zapomnę nazwy i
nie kupuję :(

pozdrowienia
Anka

1. Data: 2002-05-24 07:40:52

Temat: Re: Czeskie a może Słowackie pysznosci (P)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@p...onet.pl> wrote:

>Oj, nie zauwazyła. pewnie nie czytałam ostatni zbyt dokładnie....nadmiar
>obowiązków
>dlatego też bardzo, bardzo dziękuję.
>pozdrawiam
>Anka

..nie nie nie - to byl wklejony caly post - nie chcialam ciac
slow Wladyslawa a nie mialam jak ominac, bo juz w pierszym
zdaniu zawarl wskazowke......:))) To pierwsze zdanie pochodzi z
dawien dawna...

Juz dawno nie gaworzylismy o knelikach.......:))

Powodzenia
AgataW.

1. Data: 2002-05-24 08:21:13

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz dawno nie gaworzylismy o knelikach.......:))

No to dam jeszcze grupie odpoącząć, ale tak kolo sierpnia bede meczyc na co
kulinarnego warto zwrocic uwage w Czechach i co warto przywiezc do domku.

pozroweczka
Basia

1. Data: 2002-05-24 08:39:40

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> generalnie to smiesznie szukac langosza bo tak sie nazywa
> trener i wyszukiwarka jest monotematyczna)

Zobacz:
http://home.golden.net/~joyjani/langos.htm

http://www.google.com/search?num=100&hl=pl&ie=UTF8&o
e=UTF8&newwindow=1&q=L
angos&btnG=Szukaj+z+Google

--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-05-24 10:21:17

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może być rzeczywiście to. Był bym bardzo wdzięczny za ten przepis.

A miało być słodkie ???

Aga

1. Data: 2002-05-25 09:02:26

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pól gara gulaszu, a najlepszy gulasz to przeciez z knedlami (Podczas
> dlugiego weekendu bylam na Slowacji - i tam sie tego tyle
> najadlam....pysznosci, wiec pora zrobic wlasne).

Błeeee!!! Masz szczeście, że jadłaś ten wynalazek tylko przez weekend. Jakbyś
musiała jeść to przez 2 miesiące, stwierdziłabyś, że zwykłe zimniory smakują
jak kawior z szampanem.

*p*

1. Data: 2002-05-26 06:20:30

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jakbyś
> musiała jeść to przez 2 miesiące, stwierdziłabyś, że zwykłe zimniory

Nie wiem jak ty, ale ja się staram nie jeść tego samego dzień w dzień. mają
tam także inne rarytasy w tej samej cenie
pozdrowienia
Anka

1. Data: 2002-05-30 16:49:00

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie udało mi się :(
Wyszedł jakiś taki zakalec. Nie będę ich robiła-poczekam do wakacji i zjem
oryginalne

pozdrowienia
Anka

potrawa irlandzka
oscypek
młoda kapusta
Eureka, czyli rewelacyjne blachy do ciasta
Wok w praktyce - dylematy