młoda kapusta

1. Data: 2002-05-23 16:57:01

Temat: młoda kapusta
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć!
sorka, że o takie banalne sprawy pytam, ale dawno nie robiłam
jak właściwie robi się kapustę młodą?
gotuję w wodzie, potem zagęszczam mąką i koperek + przyprawy
czy coś jeszcze do tego? bo już naprawdę nie pamiętam

dzięki
defric

--
Nigdy nie szukaj jakichkolwiek innych powodów tego, co można
wytłumaczyć konspiracją linuksiarzy.

1. Data: 2002-05-23 17:46:57

Temat: Re: młoda kapusta
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gotuję w wodzie, potem zagęszczam mąką i koperek + przyprawy
> czy coś jeszcze do tego? bo już naprawdę nie pamiętam

wlasciwie szkoda mlodej kapuchy zeby do niej pakowac kielbase i nie daj boze
koncentraty czy inne pomidory.

ja jak ugotuje ta kapuche dodaje lyzke masla, potemj zasypuje 2 lyzkami
maki, szybko mieszam, koper i na talerz.

Mechcia

1. Data: 2002-05-23 18:12:34

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

masełko!
dzienks

defric

1. Data: 2002-05-23 20:05:52

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masełko!
> dzienks

może być też słoninka, ale z masełkiem delikatniejsza. Tylko dużo masła, bo
kapusta lubi tłuszcz... Ja wczoraj robiłam... I dałam trochę masła (prawie
pół kostki) i trochę słoninki (drewniana łychę), a jeszcze nie było czuć w
niej tłuszczu...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-05-24 05:10:46

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acji1p$jf7$1@news.onet.pl...
> [...]
> pół kostki) i trochę słoninki (drewniana łychę), a jeszcze nie było czuć w

ja akurat za slonina nie przepadam:)

Mechcia
cos mi sie zdaje ze dzis kapuste kupie

1. Data: 2002-05-24 08:21:34

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gotuję w wodzie, potem zagęszczam mąką i koperek + przyprawy
> czy coś jeszcze do tego? bo już naprawdę nie pamiętam

Ja robie podobnie, ale pod koniec zageszczam smietanka wymieszana z maka
ziemniaczana . Aha i razem z kapusta gotuje sie pokrojona na plasterki
marchewka. No i koperku jest mnostwo. Moja babcia w mlodej kapuscie gotuje
jeszcze zeberka, ale ja tak nie robie.
Mapetka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-05-24 08:42:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja babcia w mlodej kapuscie gotuje
> jeszcze zeberka, ale ja tak nie robie.

Babcia wiedziała co dobre.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-05-24 08:53:33

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Babcia wiedziała co dobre.
> ;-)

tak,z zeberkami jest bardzo smaczne, ale ciezsze (cienrzsze), bardziej
sytne. Caly obiad masz praktycznie wtedy i nie potrzebujesz juz niczego. No,
chyba ze masz mlodziutke ziemniaczki z koperkiem, wtedy to juz insza
inszosc.
M.
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-05-24 15:05:20

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet(ka)" wrote:
> Ja robie podobnie, ale pod koniec zageszczam smietanka wymieszana z maka
> ziemniaczana . Aha i razem z kapusta gotuje sie pokrojona na plasterki
> marchewka. No i koperku jest mnostwo.

no wlasnie! marchewka! i mnuuuustwo koperku :)
mniam

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-05-25 00:31:35

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet(ka)" wrote:

> Moja babcia w mlodej kapuscie gotuje
> jeszcze zeberka,

.. a jeszcze lepiej - ogony

mnnnniiiam

AE

Eureka, czyli rewelacyjne blachy do ciasta
Wok w praktyce - dylematy
Re: oscypek
figa z makiem, z pasternakiem
gdzie trzymacie przepisy?